امام جمعه مهدیشهر با اشاره به بصیرت مردم ایران گفت: ملت ایران با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین و پرافتخار دیگر در تاریح انقلاب رقم زدند
کد خبر: ۹۱۱۲۰۹۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبر گزاری بسیج در مهدیشهر؛ حجت الاسلام بارانی، در جلسه شورای اداری شهرستان مهدیشهر که با حضور استاندار سمنان برگزارشد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حضور گسترده مردم شهرستان مهدیشهر در راهپیمایی ٢٢ بهمن قدر دانی کرد.
امام جمعه مهدیشهر در ادامه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور با شکوه و گرم خود در راه‍پیمایی ٢٢ بهمن باردیگر برگ زرینی به دفتر پر افتخارانقلاب به ثبت رساندند.
امام جمعه مهدیشهر افزود: سه عامل تفکر، ذکر، عمل وکاربرای خداوند موجب شدتابی بی فاطمه زهرا (س) ام ابی‌ها به درجه ارزشمند بصیرت دست یافت.
وی اضافه کرد: بصیرت به معنای تابش نور در وجود انسان است که تمامی رفتار‌های انسان راتحت تایید قرارمی دهد؛ وبه راستی که مردم مابا بصیر هستند.
بارانی خاطر نشان کرد: ذکر الهی و عبادت خداوند برای همه اهمیت دارد؛ اما بی تردید این مقوله برای مدیران از درجه ارزش و لزوم بیشتری بر خوردار است که با اخلاص نزد خداوند محفوظ و دارای اجر و پاداش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها