احمدی فعال رسانه ای در گفتگو با بسیج:

تیتر رسانه های اصلاح طلب در مورد بیانیه رهبری هم زبان با شبکه های ضد انقلاب/حرکت رسانه های زنجیره ای ظلمی نابخشودنی به انقلاب است

یک فعال رسانه ای گفت: رسانه های زنجیره ای وابسته به جریان اصلاحات تمام نقاط قوت بیانیه راهبردی حضرت آقا را از یاد بردند و همگی بر " جبران خطاهای گذشته" که هم زبان با شبکه های شیطانی انگلیسی و آمریکایی بود پرداختند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یاسر احمدی کارشناس ارشد رسانه و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: با وجود تأکید رهبری در بیانیه راهبردی که چهارشنبه منتشر شد بر روی نقاط قوت و دستاوردهای بی نظیر انقلاب و دمیدن روح تازه ای به حیات جامعه و تجلی واقعی امید به جوانان برای ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی و ترسیمی که ایشان برای ادامه راه انجام دادند ،متأسفانه رسانه های زنجیره ای وابسته به جریان اصلاحات تمام این نقاط قوت بیانیه را از یاد بردند و همگی بر " جبران خطاهای گذشته" که هم زبان با شبکه های شیطانی انگلیسی و آمریکایی بود پرداختند.

وی افزود: رسانه های شیطانی ضد انقلاب از همان دقایق اولیه انتشار بیانیه با تفسیرهای غلط از این راهبرد مهم سعی در القای پوچی آن و پی بردن نظام به خطاهای خود داشتند و هدفی کاملا شیطانی برای فراموش کردن این بیانیه مهم را دنبال کردند.

این فعال رسانه ای ادامه داد: رسانه های وابسته به جریان خروشان انقلاب اسلامی باید پاسخی محکم و درخور در جهت عملیات روانی های دشمنان به این بیانیه مهم و راهبردی بدهند.

احمدی اظهار داشت: رسانه های کور عربستان سعودی از شدت حسادت و بخلی که به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب دارند در عملیات فریبکارانه به دروغ پردازی های توهمی خود علیه این بیانیه پرداختند که رسانه های انقلاب باید در جهت پاسخگویی به شبهات و آگاه سازی و از همه مهمتر تبیین عناوین این بیانیه بکوشند.

وی تأکید کرد: همزمانی انتشار این بیانیه مهم و راهبردی با حماسه میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان از این دارد که انقلاب و کشور در یک پیچ مهم و حساسی قرار گرفته است که از وظایف مهم جریان انقلابی حرکت کردن با تکیه بر رهنمودهای امام خامنه ای می باشد.

این کارشناس ارشد رسانه بیان داشت: رهبرانقلاب اسلامی با انتشار بیانیه در قدم گذاشتن به دهه پنجم انقلاب و با توجه به دشمنی های گسترده دشمنان اعلام کردند که انقلاب اسلامی برای آینده خود برنامه ای روشن و دقیقی دارند و دشمنان نمی توانند اراده این ملت انقلابی را در جهت ادامه راه سست کنند.

وی در پایان خطر نشان کرد: نکته ی آخری که باید به رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب بگوییم این است که فریب دشمنان را نخورند،حرف آنان را بزک نکنند،بلندگوی تبلیغاتی آنان در کشور نباشند و هوشیاری و بصرت رسانه ای خود در برابر توطئه های دشمنان را حفظ کنند،قطعا اگر بخواهند در دهه پنجم انقلاب اسلامی از بزک کنندگان چهره دشمن و بلندگوی حرف های دروغ آنان باشند در اقیانوس عظیم اراده ملت ایران غرق خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار