سلیمی دانشجوی برتر کارشناسی ارشد در گفتگو با بسیج:

گام دوم انقلاب تنها با انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن امکان پذیر است

یک محقق جوان گفت: در طول این چهل سال هرجا انقلابی عمل کردیم توانستیم به نقاط خوب و قابل توجهی دست پیدا کنیم ولی هرجایی که فرد محوری و احزاب محوری را به جای انقلاب محوری گذاشتیم دچار عقب ماندگی شدیم.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۰۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مصطفی سلیمی دانشجوی برتر کارشناسی ارشد در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: بیانیه حضرت آقا برای اولین بار در تاریخ کشور از بالاترین مقام نظام جمهوری اسلامی صادر شده است که در آن بایدها و نبایدهای لازم برای ادامه راه انقلاب گفته شده است و به استناد برترین کارشناسان ایرانی و خارجی این بیانیه در نوع خودش بی نظیر است.

وی افزود: امام خامنه ای با شناخت و تحلیل دقیق آسیب ها و نقاط قوت انقلاب در چهل سال خود یک شناخت کامل از وضعیت کنونی جامعه معرفی می کنند و در ادامه با تکیه بر همین نقاط قوت و شناسایی آسیب ها مسیر آینده انقلاب را ترسیم می کنند.

این محقق جوان در بحث تاریخ انقلاب اظهار داشت: این بیانیه راهبردی نشان می دهد که انقلاب اسلامی از همان ابتدا با دلیل و استدلال علمی محکم بنا شده است و طی این چهل سال همواره این استدلال خود را حفظ کرده است و برای قدم گذاشتن به دهه پنج انقلاب با یک برنامه دقیق و محکم ورود پیدا می کند.

سلیمی تأکید کرد: رهبری تأیید شده انقلاب اسلامی امروز کشور را به نقطه ای رسانده است که ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و حتی جهان تبدیل شده است و یا به تعبیری امروز انقلاب اسلامی ایران در بلندای تاریخ قرار گرفته است.

وی افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن و عمل کردن در جای جای بیانیه تأکید شده است و می توان این نکته را از معنای انقلابی بودن تشخیص دادکه انقلاب با سکون همخوانی ندارد و استدلال انقلاب بر پایه علم و پژوهش دقیق است.

این دانشجوی برتر کارشناسی ارشد تصریح کرد: در طول این چهل سال هرجا انقلابی عمل کردیم توانستیم به نقاط خوب و قابل توجهی دست پیدا کنیم ولی هرجایی که فرد محوری و احزاب محوری را به جای انقلاب محوری گذاشتیم دچار عقب ماندگی شدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از آفاتی که حضرت آقا هم در بیانیه تأکید دارند موضوع استحاله انقلاب است که دشمنان در صدد هستند این انقلاب را ناکارآمد نشان دهند که اگز این امر تحقق یابد و از انقلابی بودن دست بکشیم آورده هایی که اکنون به دست آورده ایم را از دست خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار