امام جمعه شربیان:

حرکت تروریستی سیستان نشانه دیگر شکست استکبار از انقلاب است

امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر ضمن محکومیت حادثه دلخراش جان باختن و شهادت تعدادی از مدافعین وطن و مجروح شدن تعدادی از آن ها دو روز پس از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این حرکت آن ها را جلوه ای دیگر از شکست های 40 ساله آمریکا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۱۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: حضور کم نظیر مردم در شهرهای مختلف در مراسم 22 بهمن امسال انهم در زیر برف و باران نشان داد که تمامی توطئه های دشمنان برای کمرنگ کردن این مراسم بخشی از پیام ها وپیامدهای راهپیمایی پرشور و شعور امسال ملت ایران را می توان چنین برشمرد.

وی افزود: حضور مردم در 22 بهمن، تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام و نمایش قدرت و اتحاد مردم به دشمن و امیداری دوستان داخلی و خارجی انقلاب و زمان شناسی ملت علی رغم مشکلات اقتصادی و افزایش اتحاد ملت در برابر تهدیدات دشمن و نمایش خطای دوباره در محاسبات آمریکابود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر پیام راهپیمایی پرشور انجام وظیفه مردم و رسیدن نوبت مسئولان که باید اقدام کنند وظیفه مسئولان است که همت خود را در راه انجام وظیفه خود و حل مشکلات کشور دو چندان کنند مسئولان با مضاعف کردن همت و تلاش خود باید سعی کنند که از مردم عقب نمانند وبه این وسیله قدردانی عملی خود را نسبت به این حضور نشان دهند.

حجت الاسلام منصوری به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوای ارتش اشاره و بیان کرد: قدردانی بهتر ملت ایران و الزامات تحقق آن که همه به خدا توکل کنید، همه تلاش کنید، همه در هرجا هستید احساس مسئولیت و وظیفه کنید و به آن وظیفه عمل کنید خدای متعال به شما خواهد نگریست و راه جلوی شما ان شاء الله باز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: الزامات تحقق فرمایشات مقام معطم رهبری، حرکت برمبنای ارزش ها و اصول انقلاب و عدم انحراف از راه خدا و تحمل دشواری ها و شرایط تحریم وهمت و کار و تلاش بی وقفه و پایبندی ملت به استقلال و عزت و سرافرازی حاصل از انقلاب اسلامی و نهراسیدن از دشمن و توکل داشتن به خدا در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام منصوری در ادامه قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 را گرامی و اظهار داشت: قیام مردم تبریز اولین حلقه از زنجیره قیام های ملت ایران است و این قیام نشان داد که هیچ مانع و قدرت بزرگی نمی تواند در مقابل اراده واضح یک ملت مقاومت کند.

وی گفت: اولین درس قیام 29 بهمن نمایش ویژگی ها و خصلت های برجسته مردم تبریز و آذربایجان بود، ایمان عمیق دینی، غیرت دینی، شجاعت و موقع شناسی و اقدام به هنگام و پیشرو و صف شکن بودن مردم آذربایجان بود.

حجت الاسلام منصوری ضمن محکوم کردن کشته شدن یک کودک شش ساله توسط یک وهابی گفت: این کودک شش ساله در برابر چشمان مادرش که جرمش شیعه بودن آن بود و همچنین دوستداری اهل بیت (ع) مقامات عربستان سعودی باید از این فاجعه بمیرند و تقریبا سکوت معنادار رسانه های غربی در انتشار این خبر و برجسته نکردن آن نشان از یک هماهنگی رسانه ای بین مدعیان حقوق بشر در غرب با رژیم های مرتجع منطقه ای همچون آل سعود دارد.

حجت الاسلام منصوری گفت: شکست دوباره آمریکا در نشست ورشو علیه ایران که هیچ کشوری غیراز اسرائیل وعربستان استقبال نکردند و آمریکا شکست دیگری را تجربه کرد ،آمریکا بداند ملت ایران اجازه عرض اندام نخواهد داد.

وی بیان کرد: ضرورت دقت مجمع تشخیص مصلحت نظام در رای گیری برای کنوانسیون پالرمو و در نظر گرفتن عزت و اقتدار و حرمت ملت ایران پالرمو که سبب گستاخ تر شدن اروپایی ها خواهد شد در حال حاضر اروپایی ها نشان داده اند که در فشار آوردن بر ایران با آمریکاییها همراه هستند و به صراحت زیاده خواهی های آمریکا در زمینه فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران از زبان سران اروپا مطرح می شود.

امام جمعه شربیان ضمن تسلیت وفات ام ابنین همسر امام علی(ع) و مادر گرامی حضرت ابالفضل (ع) و روز تکریم مادران وهمسران شهدا گفت: مادران و همسران شهدا صبر و استقامت را از مادر حضرت ابوالفضل یاد گرفتند و مادران و همسران شهدا همانند ام النین در طول دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد آن ها با صیر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و با پیروی از دستورات ولی امر خود یعنی حضرت امام خمینی(ره) عزیزترین سرمایه و دارای خودرا تقدیم اسلام و انقلاب کردند و نه تنها هیچگاه از فداکاری خود احساس شرمندگی نکردند بلکه بر آن افتخار کردند تا دشمن نا امید تر کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار