نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به حادثه تروریستی و شهادت 27 تن از پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش_ زاهدان اشاره و تاکید کرد: این حادثه ماهیت پلید دشمنان کشور را نشان داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۱۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم استان به ویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: حضور مقتدر مردم در این حماسه ملی یک بار دیگر به جهانیان نشان داد که ملت ایران از ریل انقلاب اسلامی تغییر مسیر نمی‌دهند و تا پای جان از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

وی به پیام مهم رهبر انقلاب به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: گام‌های بلندی طی 40 سال گذشته برداشته‌ شده است ولی درخصوص بخشی از آرمان‌ها و آرزوها هنوز به صورت 100 درصد نتیجه حاصل نشده است و می‌طلبد که از این‌ پس با همت بلند و انسجام، پرچم انقلاب اسلامی را به دست پرچمدارش حضرت بقیه الله(عج) بسپاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در این پیام دقیق، آگاهانه، هوشیارانه، باعظمت و باشکوه رهبر معظم انقلاب هفت گام محوری را به عنوان گام دوم انقلاب مطرح کرده‌اند که با سرلوحه قرار دادن این پیام، با همدلی و بهره‌مندی از غیرت جوانان مرزوبوم دشمنان را ناامید کرده و قدم‌های بلندی در راستای پیشرفت و اعتلای کشور برداریم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه سردمداران غربی و استکبار جهانی انتظار داشتند که 40 سالگی انقلاب را شاهد نباشیم و آنان جشن پایان نظام اسلامی را بگیرند، گفت:  سران آمریکا انتظار داشتند در چهل سالگی انقلاب در تهران حضور داشته باشند درصورتی که ملت هوشیار، بیداری و همیشه در صحنه ایران اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری همانند گذشته تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: این افراد و مزدوران تروریست و منافقشان در ایران هیچ جایگاهی ندارند. این منافقان واقعا احمق هستند که دست به دامن آمریکا می شوند تا در اجلاسیه ورشو علیه نظام ایران اقدامی انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به حادثه تروریستی و شهادت 27 تن از پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش_ زاهدان اشاره و تاکید کرد: این حادثه ماهیت پلید دشمنان کشور را نشان داد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بزرگ‌ترین جنایات را در یمن و سوریه مرتکب می‌شوند درحالیکه جمهوری اسلامی را به لحاظ اعدام قاچاقچیان، مقابله با جنایت، حمل اسلحه و همجنس بازی  متهم  می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران هوشیارند و از بلوغ سیاسی بالایی برخوردارند، افزود: مردم باید جوهره انقلاب را در راستای منویات مقام معظم رهبری حفظ کنند. باید به بیگانگان اعتماد نکنیم و رهبری هم به این موضوع در بیانیه مهم خود اشاره داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نبایستی به غربی‌ها امیدوار بود، تصریح کرد: باید به توان و نیروی جوان داخلی اتکا داشت و با اتحاد و همدلی مدیران لایق و مدبر را در رأس امور قرار داده و با فساد، خصوصی‌سازی غلط و مصرف بی‌رویه انرژی مبارزه و تهدیدات دشمن را خنثی و باصلابت از تمام سختی‌ها عبور کنیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: باید از اسراف و تبذیر بپرهیزیم و نعمت‌های خدا را دورریز نکنیم و یاریگر فقرا، نیازمندان و محرومین باشیم چراکه با 30 درصد صرفه‌جویی می‌توان بهره‌وری را در کشور افزایش داد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه کودک شیعه در مدینه افزود: این کودک 6 ساله به خاطر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به شهادت رسید و با شهادت او بار دیگر ماهیت پلید وهابیت سعودی آشکار شد. اگر دیروز اجداد وهابیت حضرت علی اصغر(ع) را شهید کردند، امروز هم این کودک شیعه را به شهادت  رساندند و چهره خود را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات