خبرهای داغ:
امام جمعه چالدران:

صیانت از دستاوردهای انقلاب وظیفه آحاد مردم است

امام جمعه چالدران گفت: صیانت از دستاوردهای انقلاب وظیفه آحاد مردم و مسوولان است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۳۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت الاسلام  ناصر آقایی در دیداری که با حضور اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ترتیب یافت، اظهار کرد: دربه ثمر رسیدن انقلاب عوامل و دلایل زیادی وجود داشت که نیاز است این عوامل شناسایی و تقویت شوند.

وی افزود: نیروهای نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده اند تا جایی که امروز قدرت موشکی ایران، آمریکا را به هراس انداخته و نگران ساخته است.

 وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب را امنیت دانست  و ادامه داد: امنیت به واسطه رشادت های رزمندگان و خون شهداء چه در ابتدای انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس وپس از آن به واسطه مدافعان حرم ایجاد شده است.

آقایی وحدت و هم دلی بین مردم و دولت را باعث پیشرفت و رسیدن به دستاوردهای مهم عنوان کرد و گفت: اگر امروزه دولت و دستگاه دیپلماسی کشور به نتایج خوبی دست پیدا کرده اند به علت وحدت بین آحاد ملت و وحدت بین مسئولان جمهوری اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی موجب تحول در همه ابعاد فرهنگی سیاسی و اقتصادی شده است و مردم از مسئولان انتظار دارند از تلاش هایی که برای به سرانجام رسیدن انقلاب متحمل شده اند حفاظت و صیانت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات