خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران توان ملی و اقتدار را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۳۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در جمع بسیجیان شهر دیزجدیز خوی با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: سلطه گران عناصر ضد انقلاب را در نظام به كار گرفته و عناصر انقلابي را در برابر مردم قرار مي دهند و با گماشتن علما نماهايي انگليسي در صدد دو قطبي شدن و تحجر جامعه و نظام مي باشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران باید در برابر هرنوع تهدیدد و تحریم دشمنان و استکبار که اصلی ترین مشکلات ما از ناحیه آنان نشات می گیرد هوشیار و بیدار باشند که لازمه اش ارتقای بصیرت و گوش دادن به منویات رهبری است.

 وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی کشورمان از نظر علمی، فناوری و تجهیزات نظامی در پایین ترین سطح قرار داشت، ولی امروز در همه مراحل تکنولوژی، انرژی هسته‌ای، سلول های بنیادی و پرتاب ماهواره، سدسازی خودکفا شده است.

حجت الاسلام رستمی در پایان افزود: با توکل به خدا و تکیه بر توان ملی پیش رفتیم و خواهیم رفت و به کوری چشم دشمنان دهه پنحم پیروزی انقلاب اسلامی را نیز با موفقیت سپری خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات