خبرهای داغ:
تیم فوتسال کانون مساجد جاجی بابا خوی پس از 20 روز رقابت به عنوان تیم برتر مسابقات فوتسال جام فجر بسيج جوانان این شهرستان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۳۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، مسابقات فوتسال جام فجر که با شرکت 28 تیم شهرستانی در طول دهه مبارک فجر در سالن ورزشی 9دی سپاه خوی برگزار می شد با اجرای فینال مسابقات به کار خود پایان داد.

مسئول تربیت بدنی سپاه خوی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات فوتسال با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه ورزشی بین تیم های شهرستانی به مناسبت 40 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نادر صمدی افزود: تیم های حاضر به استعداد 300 ورزشکار در طی 10 روز و با برگزاری 56 بازی رقابت نموده و در پایان به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

وی گفت: تیم فوتسال کانون مساجد جاجی بابا به عنوان تیم برتر، تیم پایگاه شهید قرالو و تیم کانون حرعاملی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در این مراسم که با حضور نماينده مردم شريف شهرستان های خوی و چايپاره در مجلس شوراي اسلامی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی، رئیس شورا و جمعی از مسئولین ادارات خوی حضور داشتند از تیم برتر اخلاق، مربی،داور،گلزن برتر  و عوامل اجرایی نیز با اهدای جوایز نفیس تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات