بخشدار عقدا با اشاره به دستاورد‌های انقلاب که به برکت ایثارگری شهدا به‌دست‌آمده است، گفت: یاد و نام شهدا همیشه باید در جامعه زنده بماند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۵۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بخشدار عقدا و جمعی از اعضای شورای روستا‌های این بخش از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کردند.
شرکت‌کنندگان در این برنامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدا قرار گرفتند.
بخشدار عقدا با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مسئولین این مجموعه، گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان را فاخر و پرمحتوا توصیف کرد و بر تلاش در جهت معرفی این گنجینه عظیم به جامعه به‌ویژه نسل جوان تأکید کرد.
محسن طالعی گفت: این مجموعه با کمترین امکانات ممکن و با تلاش، ذوق و سلیقه جوانان توانسته است تاریخ انقلاب مردم ولایتمدار شهرستان اردکان را با هنرمندی به تصویر بکشد.
وی در پایان اظهار داشت: امروز، حفظ یاد و نام شهدا یکی از وظایف همه ماست و امیدواریم که همیشه بتوانیم یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و رهرو راه آن‌ها باشیم و یاد و نام آن‌ها را در جامعه زنده نگه‌داریم.
در این بازدید، مسئولان گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا توضیحاتی را بیان کردند.
گفتنی است که گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ۱۳۹۱ و به‌منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد شهدای شهرستان و همچنین معرفی سیره و سبک زندگی شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان آیت‌الله حائری اردکان دایر شده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات