خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه استان همدان در پی حادثه تروریستی زاهدان

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی در پی جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان، شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان امنیت وطن در این حادثه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۵۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
پیام تسلیت سپاه استان همدان در پی حادثه تروریستی زاهدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه استان همدان در پی جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان پیام تسلیت صادر کرد.
 
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جنایت تروریستی شامگاه گذشته تروریست‌های تکفیری که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران انقلاب  و حافظین امنیت ایران اسلامی شد، نشان داد خط سرخ شهادت، خط آل محمد (ص) و آل على (ع) و سند افتخار و جاودانگى پیروان قرآن و عترت و مدافعان انقلاب و میهن اسلامى است.
 
این اقدام وحشیانه، بیانگر عمق کینه و عصبانیت استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و مزدوران فرومایه آنان از خلق حماسه بی نظیر ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در ۲۲ بهمن ماه و  شکست‌های پیاپی در برابر انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.
 
بدون تردید بر زمین ریختن خون‌های پاک حافظان غیور مرز‌های میهن اسلامی همچون ۴۰ سال گذشته، شجره طیبه انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر  و مقاوم‌تر ساخته و عزم و اراده پولادین ملت  در ایستادگی برابر استکبار جهانی و به شکست کشاندن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب  در آینده درخشان پیش رو را استوارتر می‌کند.
 
سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان دلاور و رشید ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبرى و  فرماندهی معزز کل قوا  امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان -که همواره در عرصه‌های پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و در مسیر آرمان‌های والای امام و شهدا ثابت قدم بوده و اوراق زرینی از حماسه و ایثار را از خود به یادگار گذاشته اند- و آرزوی سلامتی برای مجروحان این جنایت کوردلانه، از پیشگاه خداوند متعال محشور شدن آنان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسئلت دارد.
 
روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات