اولین لبیک به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب/ محکومیت لوایح استعماریFATF + تصاویر

جمعی از شهروندان لرستانی در مخالفت با لوایح استعماری چون Fatf ، تجمع اعتراض آمیز انجام داده و خواستار رسیدگی مسؤولان به وضع معیشتی مردم شدند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۶۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مردم فهیم و ولایتمدار خرم‌آباد با برگزاری همایشی بزرگ با موضوع دفاع از معیشت و مخالفت با لوایح استعماری در حسینیه حبیب بن مظاهر پنجشنبه ۲۵ بهمن‌ماه با حضور عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب لبیک گفتند.

این همایش با تلاوتی چند از آیات قرآن، پخش کلیپ و سرود جمهوری اسلامی آغاز و با سخنرانی انقلابی و روشنگری گودرزی نماینده مردم بروجرد ادامه داشت

گودرزی به استناد به تاریخ ایران و انقلاب آمریکا را متهم به توطئه و حمایت از تروریسم و گروهک‌های معاند ضد نظام، ترور هفده هزار شهید و جنایت اخیر تروریستی خاش نمودند.

ایشان تلاش جهت بایکوت کردن جمهوری اسلامی، اتهام به نقض حقوق بشر علیرغم برگزاری انتخابات در زیر بمباران‌ها و بسیج صدها هزار پایگاه رسانه‌ای علیه ایران را از برنامه‌های آمریکا دانستند.

سخنران این همایش بابیان اینکه حمایت استعمار از جنایات داعش نه‌فقط به ضرر ایران که به ضرر جهان بشریت و عقلانیت است به دلدادگی عده‌ای خودباخته و خودفروخته در عرصه دیپلماسی به موجودات ناقص‌الخلقه و بی‌اعتمادی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و هم‌پیمانانشان در منطقه پرداختند

ایشان تغییر رفتار مسئولین ایران، گره زدن افکار عمومی و مشکلات معیشتی با لوایح استعماری fatf و کنوانسیون پالرمو را از سیاست‌های آمریکا بیان داشتند.

گودرزی خاطرنشان کردند مسئولین می‌بایست از عقل خود استفاده کنند مگر با استعمار قدم نزدیم...مگر لبخند دیپلماسی نزدیم.... مگر کوتاه نیامدیم.... هر چه خواستند انجام دادن قلب رآکتور اراک بتن شد.... انرژی هسته‌ای پلمپ شد خوب برجام چه نتیجه‌ای داشت.... مگر بیش از سیصد درصد گرانی نداشتیم.... مگر ارز گران نشد مگر دلار گران نشد چرا بعضی‌ها با افکار عمومی جهت تصویب لوایح استعماری بازی می‌کنند.... از فقر مردم سو استفاده می‌کنند.... دروغ میگویند

خوش‌بینانه بگویم اگر مسئولان خائن نباشند اما محاسبات غلط دارند البته همه را به خیانت متهم نمی‌کنم اما نفوذی، خائن و دو تابعیتی داریم

آدم دو تابعیتی نباید در پست‌های حساس قرار بگیرد

...جمهوری اسلامی دستاورد نیست خون آورد است همین امروز عزادار عزیزان شهیدمان در حادثه اخیر تروریستی هستیم

حرف ما این است معیشت مردم را به تأیید کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم

این‌همه ظرفیت سرشار که داریم اقتصاد ما باید درون‌زا باشد قرار این بود نفتی که از فروش ما کم می‌شود اروپا خریداری کند.... چه شد؟

الزامات رهبری در برجام چه شد که الآن می‌خواهیم لوایح استعماری رو تأیید کنیم...

در بحث‌ها هنوز ایران را متهم و تحریم می‌کنند

بعضی‌ها فرمایشات مقام معظم رهبری را تحریف می‌کنند..... ریس مجلس گاهی اجازه اظهارنظر به نمایندگان نمی‌دهد طرفداران لوایح استعماری بگویند چرا آمریکا حمله تروریستی به مجلس را محکوم نکرد؟

چرا حمله تروریستی اخیر را محکوم نمیکند؟

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه

 عده‌ای هنوز در اقتدار نظام اسلامی در چهل‌سالگی تردید دارند...

اعتراف دشمن در برنامه‌ریزی فتنه ۸۸ در راستای سرنگونی نظام سیاسی جمهوری اسلامی باوجود ولایت‌فقیه نقش بر آب شد ولی عده‌ای دل درگرو دشمن‌دارند

آمریکا چه‌کاری می‌توانست بکند و نکرد؟

از پشت‌صحنه و فشارهای داخلی جهت تأیید لوایح استعماری پرده برداشت.

در پایان این اجتماع بزرگ مردم با ندای الله‌اکبر و با امضا طومار و محکومیت لوایح استعماری به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب لبیک گفتند.

 

ارسال نظرات