امام جمعه موقت کوهبنان
حجه الاسلام فقیهی اظهار داشت: مسالهfatf خود تحریمی است در حالی که بانک های کشور و سرداران بزرگ نظیر حاج قاسم کنار گذاشته می شوند و تحریم ها افزون تر می شوند .
کد خبر: ۹۱۱۲۱۷۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مهدی فقیهی امام جمعه موقت کوهبنان با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت انشالله بزودی با نابودی استکبار شاهد عزت بیشتر جامعه اسلامی خواهیم بود قدر انقلاب ، مقام معظم رهبری و خون شهدا را بدانیم البته مسئولین هم قدر این امت را بدانند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی  ادامه داد ایران مورد توجه ائمه و حضرت زهراست پس عنوان مسئولیت خود را کنار بگذاریم برای خدمت به ایران اسلامی تلاش کنیم تا محرومیت ها کاسته شود و کسی از قبل مسئولیت ما سو استفاده نکند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت باید به خانواده بزرگ سپاه پاسداران بواسطه شهادت 27نفر از عزیزان این ملت تسلیت بگوییم  البته ما انتقام خون این شهیدان را خواهیم گرفت .

ایشان تصریح نمود حسام الدین آشنا در رابطه با شهادت جمعی از پاسداران در صفحه مجازی خود این گونه ترسم نموده که مرزبانان ما به شهادت رسیدند اما ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد ، در حالی که بزرگان تصریح به انتقام از مزدوران این جنایت کردند شما جای نظر ندارید.

وی خاطر نشان کرد رزمندگان در سرمای سوزان در حال نگهبانی از مرزهای ایران اسلامی هستند باید قدر دان این عزیزان باشیم .

امام جمعه موقت کوهبنان تاکید نمود مسالهfatf خود تحریمی است در حالیکه در درون خود کشور مدافعان ملت ونظام همچون سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی تحریم خواهند شد.

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت بحث تذکر دادن به مجمع تشیخص مصلحت نظام درست نیست چون حضرت امام خمینی (ره) این مجمع را تشکیل دادند تا مصلحت جامعه اسلامی و انسانی در نظر گرفته شود پس اگر هر کسی دستوری به مجمع بدهد سنگ روی سنگ بند نمی شود .

ایشان از حضور گسترده مردم،سازمان ها ،ادارات ،شورای سیاست گذاری جشن های انقلاب کوهبنان ،نیروهای نظامی و انتظامی ، فرمانداری ، شهرداری شهرستان در راهپیمایی روز 22بهمن تقدیر نمود .

حجت الاسلام فقیهی به سالروز شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید عباس موسوی اشاره کرد و افزود ما هیچ گاه شروع کننده جنگ نیستیم اما قطعا در صورت نیاز ضربه محمکی به دشمنان خواهیم زد البته عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است.

وی به حرکت پیامبر اکرم (ص) به سوی خیبر اشاره نمود و افزود که در این جنگ پرچم به دست مولای متقیان سپرده شد حارث و برادرش به دست حضرت نابود شدند در ادامه درب خبیر توسط حضرت علی (ع) از جا کنده شد و قلعه خیبر فتح شد . 

خطیب جمعه کوهبنان افزود امروز  هم در کنار انقلاب اسلامی می بینیم اسرائیل ها لانه کردند تا در مقابل انقلاب بایستند که بدانید به دست یدالهی علی زمان استکبار نابود خواهد شد. 

حجت الاسلام فقیهی تخریب حرمین عسکریین توسط دشمنان ، سالروز جنگ جمل و.. را از دیگر مناسبت های هفته عنوان نمود و افزود جا دارد گوش به فرمان ولی فقیه باشیم او می خواهد اسلام واقعی در جامعه ساری و جاری شود تا انقلاب به دست صاحب اصلی برسد. 

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت نشریه خط حزب الله از بیانات و منویات مقام معظم  رهبری است این مهم را مطالعه و حمایت کنیم و همواره در کنار ولایت و پشتیبان ایشان باشیم چون رهبر و ولی فقط سید علی است که مسیر حق و افق انقلاب روشن است .

ایشان گفت وفات حضرت ام البنین مادر آقا ابوالفضل العباس(ع) بعنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا را داریم قدردان خانواده معزز شهیدان باشیم حضرت ام البنین چهار پسر داشت در حالی که به فرزندان حضرت زهرا (س) عنایت ویژه ای می نمود .

ارسال نظرات