امام جمعه بهاباد با تشکر و قدردانی ازحضور پرشکوه وگسترده مردم ایران اسلامی خصوصا مردم ولایت مدار بهاباد درراهپیمائی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور تماشایى مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن جلوه ‌اى د یگر از شكست‌هاى ۴۰ ساله آمریكا بود.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۸۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش نمازگزاران جمعه به تقوا ی الهی ازحضور پرشکوه مردم ولائی بهاباد در راهپیمائی با شکوه 22 بهمن تقدیر کرد و افزود : این حضور نشان دهنده وفاداری ملت ایران به آرمان‌های نظام، انقلاب و تجدید بیعت با امام و رهبری است.
خطیب جمعه بهاباد با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری که منشور دهه پنجم انقلاب اسلامی را شرح دهند و برای همه بازگو کردند بیان کرد: توصیه‌های مهم در گام ‌دوم انقلاب بیان شده که در یک نگاه به محورهای علم و پژوهش، سبک زندگی، استقلال و آزادی، حفظ مرزبندی و غیره اشاره شده است.
وی تصریح کرد: در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و 40 سال ایستادگی در برابر دشمن مقام معظم رهبری منشور گام دوم را صادر کردند و ملت ایران، دولت، مسئولان و جوانان باید این منشور و بیان راهبردی و حرکت آفرین را در دستور کار قرار دهند.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با ‌تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(س) گفت: این مناسبت موقعیت مناسبی برای گرامیداشت مادران و همسران شهیدان است.
امام جمعه بهاباد با اشاره به حادثه کور و منافقانه‌ای که برای مرزبا نان کشور ما اتفاق افتاده است ‌افزود: این حادثه را محکوم می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که به خانواده شهدای این حادثه صبر بدهد.
وی عنوان کرد: سپاه مقتدر پاسخ قاطع و محکمی به عاملان این جنایات خواهد داد همان گونه که جواب دندان‌شکنی به عاملان جنایت 31 شهریورماه اهواز داد
امام جمعه بهاباد به فرازی از خطبه حضرت علی (ع) به مالک اشتر که فرمود مردم عمود دین و اجتماع هستند افزود : مردم عمود دین و پایه استواری دربراردشمن هستند .
بشکانی به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم از جمله فشاراقتصادی که درارزاق مردم تاثیر گذاشت اشاره کرد و افزود : مردم ستون این انقلابند وستون قدرتمندی هستند که باید حفظ شوند .
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه مردم ما 40 سال پا به کارایستادند ومقاومت کردند وتمام توطئه های دشمن را خنثی کردند گفت : این ستون به ولایت امیرالمومنین علیه السلام مستحکم وقوی شده است .
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات