سیاوشی با توهین آمیز خواندن نحوه توزیع گوشت با کارت ملی؛

برای عبور از بحران اقتصادی نیاز به نقشه راه و برنامه داریم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، توزیع گوشت با کارت ملی توهین به مردم شریف ایران دانست و گفت: باید به یک نقشه راه و برنامه مشخصی برای مدیریت و عبور از بحران اقتصادی رسید.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۴۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، طیبه سیاوشی شاه عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت قرمز، گفت: نحوه صحیح توزیع یکی از شاخص‌های عدالت در شرایط تحریم به شمار می‌آید و اگر از شاخص‌های حداکثری عدالت همچون درآمد بگذریم توزیع در مسائل حداقلی یا همان معیشتی مردم باید کاملا عادلانه باشد.

علیرغم اینکه ایران تجربه تحریم در 8 ساله جنگ تحمیلی را دارد و چندین ماه است از تحریم‌های شدید کالاهای اساسی و دارو می‌گذرد اما هنوز به یک نقشه راه و برنامه مشخصی برای مدیریت و عبور از این بحران نرسیده‌ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توزیع گوشت با کارت ملی و ایجاد صف‌های طویل توهین به مردم شریف ایران است و هیچ تحریمی نمی‌تواند توجیه کننده این رفتارِ ناشی از  سوءمدیریت باشد.

لزوم افزایش نظارت‌ بر نوع و نحوه توزیع‌ مواد غذایی

وی همچنین افزود: علیرغم اینکه ایران تجربه تحریم در 8 ساله جنگ تحمیلی را دارد و چندین ماه است از تحریم‌های شدید کالاهای اساسی و دارو می‌گذرد اما هنوز به یک نقشه راه و برنامه مشخصی برای مدیریت و عبور از این بحران نرسیده‌ایم.

سیاوشی شاه‌عنایتی افزایش نظارت‌ بر نوع و نحوه توزیع‌ مواد غذایی را ضروری دانست و گفت: جلوگیری از قاچاق دام ماده، واردات بیشتر گوشت قرمز با کیفیت، پیدا کردن شیوه مناسب برای توزیع و گسترش فروشگاه‌های توزیع‌کننده و...ازجمله سیاست‌گذاری‌های صحیح برای عبور از این بحران به شمار می‌آیند.

باید در آستانه سال جدید با مدیریت قیمت گوشت و توزیع آن، نگرانی‌ها را برطرف کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز و افزایش تقاضای شهروندان و روستاییان برای خرید گوشت قرمز و مرغ، تاکید کرد: باید در آستانه سال جدید با مدیریت قیمت گوشت و توزیع آن، نگرانی‌های  مردم  را برطرف کرد تا نسبت به تامین آسان معیشت‌شان احساس امنیت کنند نه آنکه در روزهای منتهی به سال آینده شاهد افزایش هرج و مرج‌ در بازار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار