خبرهای داغ:
آیت الله علما امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت عملیات تروریستی زاهدان به شدت محکوم است وانتقام سختی در پیش داراند
کد خبر: ۹۱۱۲۲۴۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

امام جمعه و نماینده ولی فقیه کرمانشاه گفت: عملیات تروریستی زاهدان به شدت محکوم است و همانطور که رهبر انقلاب گفتند باید به شدت با عوامل آن برخورد شود.

 دولت در رابطه با عملیات تروریستی زاهدان اقدامات قانونی لازم را انجام دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه استان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، از دولت خواست اقدامات قانونی لازم را در این خصوص انجام دهد.

آیت‌الله علما گفت: عملیات تروریستی زاهدان به شدت محکوم است و همانطور که رهبر انقلاب گفتند باید به شدت با عوامل آن برخورد شود.

وی افزود:دولت باید اقدامات قانونی لازم در این خصوص را انجام دهد و کشورهای همسایه نیز باید متوجه و مراقب این گونه اعمال باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور جانانه و پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن علیرغم همه مشکلات و گرانی‌ها، این‌ حضور مردم را از نعمات بزرگ الهی دانست و بیان کرد: زبان و قلم از تشکر و بیان بصیرت و زمان‌شناسی این مردم آگاه عاجز است؛ مردم ما از اصل ولی فقیه و اصل نظام حمایت کردند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال جواب عملی به تحریم‌ها و تمام دشمنان بود و همه دنیا را متحیر کرد و توانست کنفرانس ورشو را بی خاصیت و بی اثر کند.

آیت‌الله علما با اشاره به بیانیه بسیار مهم رهبر انقلاب، این بیانیه را را پر از نکات دقیق دانست و آن را نشان‌دهنده فرهنگ، مسیر و اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: در این بیانیه توجه ویژه به جوانان به عنوان سرمایه‌های واقعی کشور وجود دارد و از جوانان خواسته شده از آینده انقلاب حراست کنند.

وی با اشاره به بد عهدی اروپایی‌ها و پیشنهادات اخیر آنها، گفت: رهبری از مسؤولان می خواهند نگاه‌شان به داخل باشد چرا که بیگانگان هیچ‌گاه کاری برای ما نکرده و نمی‌کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان کرد عیار معنوی جوانان ما بسیار بالاست و حضور گسترده جوانان در مراسمات مذهبی چون شب‌های قدر و ایام اعتکاف مؤید این مطلب است.

آیت‌الله علما در بخش دیگر سخنانش خطاب به مسؤولان و دولتمردان گفت: شما بدهکار مردم هستید و تا سرحد امکان باید به مردم خدمت کنید؛ همان‌طور که امام (ره) خود را خادم مردم می‌دانست ما نیز باید به مردم خدمت کنیم.

وی در پایان سخنانش به بیان اهمیت تقوا و نیز فرصت عمل خیر در دنیا پرداخت و از همگان خواست قبل از اینکه فرصت از دست برود به فکر باشند مبادا روز قیامت دچار خسران و گرفتاری شوند.

ارسال نظرات