فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از نقش‌آفرینی در عرصه گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری به عنوان حلقه مفقوده در استان یاد کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۵۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری در دوره توانمندسازی دانشجویان بسیجی که به منظور نقش‌آفرینی درعرصه گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری پیرامون مسایل استان در رودان برگزار شد، اظهار داشت: هر جا تفکر ما جهادی بوده موفق شده‌ایم، نقش‌آفرینی در شفاف‌سازی و مطالبه‌گری، حلقه مفقوده در استان هرمزگان است، از این رو جوانان، اولویت‌های مساله‌ساز استان را مشخص و پیگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام مقدس مبتنی بر شفافیت و مطالبه‌گری شکل گرفت، خطاب به دانشجویان بسیجی افزود: صدای مطالبه‌گری را بلند کنید ما نیز صداهای شما را به گوش مسوؤلین می‌رسانیم. همچنین بهترین بهره را از این دوره ببرید.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین تصریح کرد: دانشجویان مواظب جنگ تمام عیار دشمن در زمینه اجتماعی و فرهنگی باشند از این رو در این زمینه پرچمدار باشید و علم مطالبه‌گری را بدون ترس برافراشته کنند.

سالاری تاکید کرد: بسیج دانشجویی، نوک اشاره مقام معظم رهبری است از این رو روحیه مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی را تقویت کنید و حرفتان را بزنید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود هشدار داد: سپاه و بسیج در موضوع مقابله با رانت‌خواری و موارد دیگر، با احدی تعارف ندارد و با همکاری دستگاه قضایی، بسترهای برخورد با این پدیده‌ها فراهم شده است.

فرمانده سپاه‌ امام سجاد(ع) هرمزگان، به بحث اقتصاد و برنامه‌های اشتغال جوانان و همچنین وظیفه‌ای که برخی مسؤولین اجرا نمی‌کنند اشاره کرد و گفت: جهت کمک به تسهیل و برداشتن موانع اشتغال جوانان وارد کار شده ایم از این رو جوانان تلاش کنند خلأها را پر، و مسؤولین نیز با نگاه خدمتگزاری و نوکری مردم حرکت کنند.

سالاری دربخش دیگر صحبت خود به شهادت جمعی از همکاران پاسدار که در عملیات کوردشمن فریب‌خورده در مسیر خاش - زاهدان صورت گرفته بود اشاره داشت و ضمن محکوم کردن این رفتار ناجوانمردانه عنوان کرد: دشمن می‌خواست ۲۲بهمن را به خاک وخون بکشد که نتوانست، حرکت بزدلانه آنان بعد از حضور ارزشمند ملت در۲۲ بهمن نشانه زبونی و شکست آنان است. برخورد قاطعی با عاملان این جنایت صورت خواهد گرفت.

وی در پایان خطاب به دانشجویان سراسر استان که در دانشگاه آزاد رودان حضور فعال کارگاهی مهارت‌آفرین داشتند، گفت: از برکات انقلاب حضور مقتدرانه و رویش‌های نیرو‌های جوانی است که شما شرکت‌کنندگان در این دوره از جمله همین رویش‌ها هستید.

ارسال نظرات