بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس با صدور بیانیه حادثه تروریستی در محور خاش زاهدان را محکوم نمود.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۶۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

در بخشی از بیانیه بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان آمده است: حادثه تلخ و ناگوار شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از جوانان مدافع میهن نشان داد که استکبار و نوکر‌های منطقه‌ای چقدر از شادی مردم در جشن انقلاب عصبانی شده اند.

دشمن که دیگر می‌داند توان مقابله با جمهوری اسلامی مقتدر ایران را ندارد به ناچار دست به دامان عملیات‌های بزدلانه و کورزده و خون پاک جوانان این وطن را به زمین می‌ریزد.


این بیانیه در ادامه می‌نویسد بعد از راهپیمایی معجزه گونه این ملت در روز ۲۲ بهمن و برگزاری با شکوه جشن چهل سالگی انقلاب سردرگمی و سرافکندگی دشمن او را به چنین اقدامی واداشته، ولی نمی‌داند اینجا ایران است وجایی که امامشان فرموده: بکشید ما را ما زنده‌تر می‌شویم.

ما بسیجیان استان کردستان این اقدام ددمنشانه ضد انقلاب جاهل را که بازیچه دست استکبارجهانی و پول نفت کشور‌های بی فکر و اراده منطقه شده است محکوم می‌نماییم و به ضد انقلاب می‌گوییم شما عروسک خیمه شب بازی دشمن قسم خورده اسلام هستید.


ما بسیجیان استان کردستان ضمن تسلیت شهادت همرزمان عزیز خود اعلام می‌داریم که تا پای جان در راه آرمان‌های این انقلاب و اسلام ایستاده ایم و دشمن بداند خیالات خامش در سست نمودن اراده ملت راه به جایی نخواهد برد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات