مدیرعامل شرکت نمایشگاه های تهران در شورای سیاست گذاری جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت مطرح کرد:

‌دستاوردهای نخبگان بسیجی باید در نمایشگاه ها ارائه شود

بهمن حسین زاده در جلسه شورای سیاست گذاری دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت، با تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: حمایت از شرکت های دانش بنیان،کمک به توسعه صادرات و از طرفی توسعه گردشگری در دستور شرکت سهامی نمایشگاه ها قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۷۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، بهمن حسین زاده با اعلام آمادگی برای همکاری با بسیج ادارات خاطرنشان کرد:تشکیل یک کمیته مشترک بین شرکت سهامی نمایشگاه ها و بسیج ادارات ضروری است  چرا که مایلیم از ظرفیت جوان نخبه بسیجی و مشارکت آنها در بخش های صنعتی کشور بهره ببریم واین مهم محقق نمی شود مگر با حضور پررنگ تر این جوانان در عرصه نمایشگاهی و ارائه توانمندی هایشان.

حسین زاده به برگزاری سالانه 80 عنوان نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران اشاره کرد و افزود:این نمایشگاه ها می تواند محل خوبی برای ارائه دستاوردها باشد چرا که اکنون چه در بخش علمی و چه در بخش صنعت از ظرفیت های یکدیگر با خبر نیستند.

‌‌‌‌‌‌علی اصغر شهبازی مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور نیز در این جلسه به اهمیت و نقش بسیج مهندسین در پیشبرد اهداف در بخش صنعت کشور اشاره کرد و گفت: 6 دستگاه متشکل از 5 وزارتخانه نفت، نیرو، صنعت،ارتباطات و وزارت دفاع و همچنین سازمان انرژی اتمی در این حوزه به جد ورود کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از استعداد های درخشان و جوانان بسیجی به دنبال کادر سازی برای صنعت کشور هستیم افزود‌: باید کاری کنیم که سرمایه های اجتماعی در وزارتخانه ها به ویژه در حوزه صنعت بتواند به شکوفایی برسد. چرا که اکنون دشمن در حال برنامه ریزی برای صنعت کشور است و ما نباید اجازه دهیم صنعت متوقف یا روند رشد کند شود.

شهبازی از اجرای سه طرح توسط بسیج مهندسین صنعتی خبر داد و گفت: طرح«بسیج مهندسین صنعت» به عنوان طرح اعتلا و تعامل در شبکه های اجتماعی، طرح «صنعت یار» برای کاهش آلایندگی در 6 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط و طرح «جهاد روشنایی» برای راه اندازی5 هزار واحد نیروگاهی خانگی و مزرعه ای به عنوان سه طرح در حال اجراست و ما با تفکر بسیجی و همفکری با شرکت سهامی نمایشگاه ها به دنبال تعامل بیشتر بین دولت و بسیج برای پیشبرد اهداف کشور هستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات