در راستاي آشنايي نسل چهارم با فرهنگ ايثار و شهادت ،تعداد 200 نفر از دانش آموزان پسر به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۹۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

 

به گزارش خبرگزاري بسيج، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار ما  هدف از اعزام بسيجيان به اردوهاي راهيان نور را آشنايي نسل نوجوان و جوان با فرهنگ دفاع مقدس، سيره و مرام شهدا و الگو قرار دادن سبك زندگي شهداي بزرگوار براي ادامه راه انقلاب اسلامي عنوان كرد.

سرهنگ پاسدار محسن كريمي اظهار داشت: راهيان نور باعث شده است كه مسير شهادت و ايثارگري هميشه زنده بماند و اين راه الهي و معنوي هميشه بر روي مشتاقان باز باشد و نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب با شيوه زندگي و مديريت شهدا آشنا شوند و به اين نكته پي ببرند كه اين انقلاب و نظام با سختي هاي فراواني به دست ما رسيده است و پيشرفت‌هاي عظيم چهل ساله در حالي به دست آمده است كه با شديدترين دشمني ها از جمله هشت سال جنگ تحملي مواجه بوده ايم.

وي با اشاره به اينكه راهيان نور يك حركت عظيم در مبارزه با جنگ نرم و تضمين كننده حيثيت كشور و هويت و امنيت ملي است، خاطر نشان كرد: دانش آموزان بسيجي كه به مدت 3 روز به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شده اند از يادمان هاي شلمچه، علقمه، نهر خين، هويزه و معراج شهدا بازديد خواهند نمود و از برنامه هاي فرهنگي و تبليغي و خاطره گويي راويان بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات