سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی در تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران معماری و خبرگزاری بسیج استان آذربایجان غربی، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی در تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه ای را صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه آذربایجان غربی که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

يوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد،همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های استکبار جهانی و ابر قدرتهایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

امروز ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با  شکوه تر از سالهای گذشته به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده و فریادهای رسا حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای ارزشمند امام(ره) ،رهبری معظم و شهدای گلگون کفن به منصه ظهور گذاشتند.

حضور حماسی و سرشار از شور جای جای استان قهرمان خیز و  غیور و شهید پرور آذربایجان غربی ، تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و يكي از بی‌نظيرترين حماسه‌های مردمی را خلق كرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ،تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن و قدرشناس استان، بی ترديد این حضور گسترده و عظیم در راهپيمايي ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی، رسالت سنگين خدومان انقلاب اسلامی را دو چندان کرده و باید کمر همت را بیش از پیش برای توسعه همه جانبه و رفع کاستی ها و مشکلات بست و از هر ظرفیتی برای اعتلای ایران اسلامی استفاده کرد.

 

روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات