خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

پیوند ترور در مرزهای شرقی!!!

شرق کشور با انتقال باقی مانده نیروهای داعش در افغانستان و پاکستان شاهد حملات انتحاری فراوان علیه مرزبانان سپاه و پرسنل خدمت رسان بوده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۰۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

خبرگزاری بسیج قزوین: تعداد ۴۱نفر از نیروهای مرزی سپاه پاسداران قصد مرخصی داشتند، یک دستگاه خودروی حاوی مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل نیروهای سپاه منفجر شد و تا کنون ۴۱نفر از پاسداران انقلاب به شهادت رسیده اند.
شرق کشور با انتقال باقی مانده نیروهای داعش در افغانستان و پاکستان شاهد حملات انتحاری فراوان علیه مرزبانان سپاه و پرسنل خدمت رسان بوده است.
داعش با یار گیری و ادغام در نیروهای جیش العدل، به دنبال نا امن سازی ایران و پیاده سازی یک منطقه همانند ادلب در سوریه می باشد تا با اعلام خود مختاری بتوانند زمینه تجزیه و جنگ داخلی را فراهم‌کنند.
این حملات زمانی رخ داد که در بلژیک کنفرانس ضد ایرانی با حضور منافقین و سازمان های اطلاعاتی غرب برگزار شد.
وزارت خارجه دقیقا چه کار می‌کند!؟ روز دوشنبه ۱۵ بهمن، كنفرانسی در بروكسل به منظور بررسی «تهديدات تروريسم دولتي ایران» توسط مقامات پيشين و كارشناسان مبارزه با تروريسم، با حمایت بلژیک و با حضور چهره های امنیتی غربی برگزار شد.
شركت‌كنندگان كنفرانس:
لوئيس فری؛ رئیس سابق اف‌بی‌آی
جوليو ترتزی؛ وزير خارجه سابق ايتاليا
آلخو كوادراس؛ رئيس كميته جهانی «در جستجوي عدالت»
ايو بونه؛ رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی فرانسه
كلود مونكيه؛ از «مركز امنيت و استراتژيك اروپايی»فرزين هاشمی؛ازگروهک منافقین
روز جمعه نیزتظاهرات منافقین در پاریس با حمایت فرانسه وحضورتعدادی از چهره های سیاسی فرانسوی،برگزار شد.
جالب اینجاست که تنهاچند روز قبل، عباس عراقچی درپاریس مشغول «مشورت» با فرانسوی‌ها برای اجرای INSTEX بود.
وزارت خارجه تاکنون هیچ واکنشی نسبت به برگزاری این نشست دربلژیک نشان نداده و حتی سفیر این کشور درتهران هم احضار نشده است.
در حالی که بیش از ۳۵هزار تروریست های داعشی به همراه ۴۵۰۰نفر تروریست جیش العدل و منافقین به زودی جنگ جدیدی را در شرق کشور علیه انقلاب به راه خواهند انداخت.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها