خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما نیاز به وحدت و همدلی داریم، گفت: انقلاب اسلامی مدیون راهکارهای حکیمانه امام راحل بود و امروز استمرار انقلاب منوط به پیروی از مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۰۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

ما نیاز به وحدت و همدلی داریم/ استمرار انقلاب منوط به پیروی از مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در نشست بصیرتی که در اتاق اصناف به همت حوزه بسیج شهدای اصناف با حضور رئیس اتاق اصناف وبسیجیان اصناف و بازاریان برگزار شد، ضمن تبریک فجر فاطمی و تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: خداوند کمک کند ما سال‌های متمادی استمرار در انقلاب را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه سه بار حکومت اسلامی ایجاد شده است، تصریح کرد: یک‌بار در زمان حضرت محمد(ص) که حدود 10 سال، با وجود اینکه شروع حکومت اسلامی بود بار دیگر به مدت 5 سال در دوران حضرت علی(ع) و دیگر بعد از آنها ما حکومت اسلامی نداشتیم تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: امروز 40 سال از انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و این همان مسیری است که حضرت محمد(ص) و حضرت علی (ع) ما را قرار دادند و همین که توانستیم رژیم طاغوت را از بین ببریم و دولت اسلامی را ایجاد کنیم افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و عملیات‌های کربلای 4 و 5 بیان کرد: در این ایام همدان چندین بار بمباران شد و مردم نه تنها شهر را رها نکردند بلکه کار انجام می‌دادند و کمک‌های مردمی را در آن روزها شاهد بودیم و این حاکی از این است که هر کجا به ما سختی وارد شد مردم پشتیبانی کردند و اصناف و بازاریان یک روزنه امید بودند.

سردار مجیدی با بیان اینکه هر کجا تهدید بیشتری بر ما کردند روزنه امیدی بر روی ما باز خواهد شد، گفت: ما در این چهل سال سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشتیم و سربلند بودیم که علت آن وحدت و همدلی بود و مطمئن باشید با حفظ همین وحدت در آینده موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به حضور بازاریان و اصناف در تمام عرصه‌های انقلاب عنوان کرد: بسیاری از شما اصناف و بازاریان هم قبل و هم بعد از انقلاب اسلامی همراه بودید و در مساجد مختلف شهر جلسات مختلف برگزار می‌شد تا انقلابیون صحبت کنند و هزاران میلیارد تومان برای جبهه مردم کمک کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت جامعه امروز افزود: امروز یک چهره پیروزی از آمریکائی‌ها برای ما تعریف می‌کنند در حالی که حقیقت مطلب این نیست و وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند یک افولی را در آمریکا می‌بینیم واقعا اینگونه است و ما باید روشنگری کنیم.

وی با بیان اینکه  ما نیاز به وحدت و همدلی داریم، افزود: بدانید وضعیتی که در شبکه‌های خارجی از پیروزی و موفقیت آمریکا ترسیم می کنند اشتباه است.

سردار مجیدی ابراز داشت: اصناف و بازاریان و اتحادیه‌ها و سازمان‌های نظارتی باید دقت بیشتری داشته باشند چرا باید یک تن گوشت را احتکار کرد تا فاسد شود؛ ما باید به آینده امید داشته باشیم و برای آینده برنامه‌ریزی بیشتری انجام دهیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی مدیون راهکارهای حکیمانه امام راحل بود و امروز استمرار انقلاب منوط به پیروی از مقام معظم رهبری است که باید ما در آن راستا حرکت کنیم و هرکس حرکت نکند، بدانید که حتما روزی سیلی خواهد خورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ما به لطف خداوند از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد و می‌توانیم آن رسالت و وظیفه خود را که پاسداری از نظام و انقلاب است، انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات