هادی سیاسی محمد میرزایی درجمع کارکنان ناحیه بوشهر عمده بحث سخنرانی خود را به شرح بیانیه ((گام دوم انقلاب)) از مقام معظم رهبری قرار داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۴۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز نشست سیاسی با سخنرانی هادی سیاسی محمد میرازیی در نمازخانه ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار شد.

مهندس میرزایی در ابتدا مقدمه ای درباره فرایند تحقق اهداف اسلامی بیان کرد که در سخنان سالهای گذشته مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده است ازجمله: 1 – انقلاب اسلامی 2 – نظام اسلامی 3 – دولت اسلامی 4 – کشور اسلامی 5 – تمدن نوین اسلامی

محمد میرزایی با اشاره به دشمنی غرب و تمدن غرب با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب مردم ایران بیان کرد:به تعبیر شولتزر وزیر امور خارجه دولت ریگان ،انقلاب اسلامی ایران خطرناک ترین دشمن تمدن غرب در تمام طول تاریخ آن بوده است و به همین علت غرب و استکبار تمامی تلاش خودشان در این 40 سال به کار بستند تا به این نظام ضربه بزنند.

وی در ادامه گفتند: با وجود هجمه های زیاد دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران برا ی ضربه زدن به آن، اما انقلاب اسلامی توانست فرهنگ انقلابی را تبیین و به کشور های دیگرگسترش دهد.و محور مقاومت شکل گرفت ،اکنون دشمنان مجبورند همایش های مضحکی همچون کنفرانس ورشو را برگزار کنندهرچند ناکام بمانند.  

میرزایی در بخش دوم صحبت های خود به شرح بیانیه (( گام دوم انقلاب)) از مقام معظم رهبری پرداخت.

 

ارسال نظرات