جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: حرکت پرشتاب نظام و انقلاب ملاحظاتی را می‌طلبد و شرط اصلی این اتفاق مبارک توجه و دقت و عنایت به ولایت است.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۴۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار شفاهی در مراسم افتتاحیه نمازخانه جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج بردسکن ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران اسلام در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: روز ۲۰ بهمن ماه که به نام روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شده است یادآور عملیات والفجر ۸ است که یک عملیات اطلاعاتی و حفاظتی بود. در این عملیات تعداد ۱۵۰ هزار رزمنده توانستند در بدترین شرایط حماسه بزرگی خلق کنند.
 
سردار شفاهی در ادامه با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، بیان داشت: هنوز که هنوز است همه ساله این روز گرامی داشته می‌شود و رمز پیروزی در این عملیات رعایت اصول حفاظت اطلاعات بود.
 
جانشین سپاه امام رضا (ع) با بیان این که دشمن مترصد فرصت است تا به این نظام و انقلاب ضربه بزند به همه نیرو‌ها و همگان سفارش کرد که به حفاظت اطلاعات کمک کنند تا ان شاء الله با همکاری همه این ماموریت و رسالت سنگین انجام شود.
 
سردار شفاهی در ادامه به ورود انقلاب به دهه پنجم خود و حماسه حضور مردم در روز ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که ما در این ۴۰ سال کمتر به آن توجه کردیم این است که انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی است که از آن برخورداریم و ما هنوز آن چنان که باید و شاید این نعمت را درک نکردیم.
 
وی در ادامه مطالب خود گفت: دشمنان برای نابودی این انقلاب از تمام توطئه‌ها بهره بردند. جنگ تحمیلی ۸ ساله، ترور‌ها، راه اندازی فتنه‌ها و سایر توطئه‌ها، علیرغم همه این موانع الحمدالله انقلاب به دستاورد‌های بزرگی رسیده است. در حوزه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، علمی، پزشکی و ... پیشرفت داشتیم.
 
جانشین سپاه استان خراسان رضوی در ادامه افزود: آن چه از آن غفلت کردیم دور شدن از شعار‌های اولیه انقلاب است. شعار‌های اولیه انقلاب استقلال و آزادی بود که به حمد الله انقلاب، این شعار‌ها را تحقق بخشید و این از جمله دستاورد‌های انقلاب است و می‌بایست امروز هم این شعار‌های انقلابی پا برجا بماند.
 
وی ابراز داشت: انقلاب با همه دستاورد‌ها و پیشرفت‌هایی که داشته با حضور مردم محقق شده است قطعا باید با تجربه ۴۰ ساله خودمان را آماده کنیم برای ورود به دهه پنجم انقلاب که ان شاء الله شاهد باشیم ایران اسلامی سرافراز به سمت آرمان‌هایش پیش برود.
 
سردار شفاهی بیان داشت:حرکت پرشتاب نظام و انقلاب ملاحظاتی را می‌طلبد شرط اصلی این اتفاق مبارک توجه و دقت و عنایت به ولایت است، چون رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف این بوده و خواهد بود. نباید به القائات دشمن توجه کنیم و راه رسیدن به این موضوع افزایش بصیرت است؛ و نقش علما در این موضوع محوری است که مردم و انقلابیون صف اول را به روز داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها