خبرهای داغ:

تحویل 22 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت در ضیاء آباد

با حضور نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان، امام جمعه ضیاءآباد و مسئولان محلی 22 واحد مسکونی به 22 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در روستاها ی مختلف تابعه ضیاءآباد تحویل شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۴۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا طاهری، فرماندار تاکستان با تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: در تاکستان نیز همچون سایر نقاط استان و کشور شاهد بهره برداری از پروژه های خدمت رسانی به مردم هستیم.
وی ادامه داد: همه تلاش و حضور دستگاه های مختلف در عرصه اداری و اجرایی برای خدمت به مردم است از این رو باید از فرصت های مختلف برای خدمت هرچه بیشتر به مردم بهره ببریم.
فرماندار تاکستان اضافه کرد: یکی از دستگاه های پرتلاش برای خدمت رسانی به مردم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که به اقشار نیازمند جامعه خدمت ارائه می کند.
وی افزود: دولت خدمت به مردم را یکی از اصول اساسی خود می داند و براین اساس از دستگاه ها و نهادهای خادم ملت نیز حماتی می کند تا بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم ارائه کنیم.
در ادامه رئیس کمیته امداد ضیاء آباد گفت: امروز 22 واحد مسکونی به طور رسمی تحویل مددجویان تحت حمایت شد تا بتوانند بدون دغدغه مسکن زندگی خود را اداره کنند.
ابراهیم احسانی فر توضیح داد: از 22 واحد مسکونی تحویلی چهار واحد در روستای شنین، شش واحد
در روستای قرمزآباد، یک واحد در روستای خنداب، سه واحد در روستای قینرجه، یک واحد در روستای شاکین و هفت واحد در روستای قلعه جوق تحویل مددجویان تحت حمایت شده است.
وی اعلام کرد: از این تعداد مسکن احداثی 14 واحد مسکونی به مردان از کارافتاده بالای 60 سال و هشت واحد مسکونی به زنان سرپرست خانوار تحویل شده است.
رئیس کمیته امداد ضیاء آباد عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) برای هر واحد مسکونی در مناطق روستایی 20 میلیون و در مناطق شهری 25 میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان دارای شرایط قانونی، پرداخت می کند.
وی تأکید کرد: برای ساخت این 22 واحد مسکونی 20 میلیون به صورت بلاعوض به مددجویان اختصاص یافته و پنج میلیون تومان نیز از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلات پرداخت شده است.
احسانی فر یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) براساس تفاهم نامه منعقده میان استانداری قزوین و رئیس کمیته امداد کشور، آمادگی دارد تا در صورت اختصاص زمین، کار احداث واحد مسکونی رای نیازمندان تحت حمایت را به اجرا درآورد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار