سردار جوانی در جمع معاونین بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان‌ها ، به بررسی نقش اساتید بسیجی در هدایت جوانان و نقشه راه رهبری برای گام دوم پرداخت.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۵۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یداله جوانی معاون سیاسی سپاه در جمع معاونین بررسی و تحلیل بسیج اساتید در استان‌ها که به میزبانی اصفهان برگزار شد،  به بررسی نقش اساتید بسیجی در هدایت جوانان و نقشه راه رهبری برای گام دوم پرداخت. 

سردار جوانی گفت: ما باید به فرانسه بتازیم، فرانسه‌ای که مردم خودش را کور می‌کند حق ندارد درباره ایران صحبت کند، اگر واقعیت‌ها را بهتر برای نسل جوان معرفی کنیم، غرب بیشتر فرو می‌ریزد.

وی افزود: مساله جنبش جلیقه زردها مباحث مالی نیست، ما باید این‌ها را خوب درک کنیم تا بدانیم چقدر زمینه‌های اتصالی میان هم داریم.

یدالله جوانی در ادامه بیان کرد: نقشه راه رهبری برای گام دوم نیاز به یک فهم و تحلیل عمیق دارد و باید کلید واژه‌ها استخراج شود و نباید از حق گذشت که بسیج اساتید در هدایت جوانان، نقش مهمی دارد.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران  افزود: بیانیه رهبری را باید خوب بفهمیم، سراسر این بیانیه پر از مطلب است و خیلی دقیق تدوین شده است. این هنر بزرگی است که ما بتوانیم به جوانان بگوئیم انقلاب، ایران را از کجا به کجا رسانده و تحویل شما می دهد، برخی از جوانان ما این را نمی دانند و ما در این زمینه خیلی باید بیشتر کار کنیم.

ارسال نظرات