کارشناس فرهنگی گفت: اکنون عاشورای فرهنگی است، دشمن با جام مشروب و اعتیاد و بی بند و باری به اسلام ضربه می زند و سر فرهنگ را می برد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۸۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ حکیمیان، کارشناس فرهنگی در مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهدا گفت: امروز حال بشر خوب نیست، سر دین در کوچه های شهر بریده می شود و پهلوی دین شکسته می شود.
وی افزود: برخی از حرف ها به دلیل تکرار دیده نمی شوند و یکی از این حرف ها، کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا است.
حکیمیان اظهار کرد: امروز جنگ نرم است، انفجار بی اخلاقی و بی عفتی را می بینیم.
کارشناس فرهنگی اظهار کرد: اینکه اهل بیت(ع) و شهدا و بستایم، خوب است اما باید ادامه دهنده راه این ها باشیم.
وی بیان کرد: حماسه عاشورا ریشه در حماسه حضرت فاطمه(س)دارد، حماسه مقاومت هم ادامه دهنده، حماسه حضرت زهرا(س)است و قیام حضرت ولی عصر(عج) بزرگترین قیام تاریخ است وسلسه وار این حماسه ها در امتداد حماسه حضرت زهرا(س) است.
وی افزود: قدمت جنگ و اعتقادی از زمان خلقت بشر با مرتد شدن شیطان از سجده به انسان آغاز شد.
حکیمیان ادامه داد: فرمول مقابله با جنگ نرم را باید در قسم شیطان برای انحراف انسان بجویم، با اخلاص فقط می توان با جنگ نرم ایستادگی کرد.
کارشناس فرهنگی اظهار کرد: در طول تاریخ جنگ حزب خدا و شیطان ادامه داشته، پیامبران برای یاری و راهنمایی بشر در جنگ نرم مبعوث شدند.
وی افزود: جنگ نرم، جنگ وحشتناکی است، اگر دیر به این جنگ برسیم باید جوابگو باشیم، افراد زیادی در کنار اباعبدالله(ع) بودند اما فقط 72 نفر به کربلا رسیدند.
حکیمیان اظهار کرد: اگر به موقع در میدان جنگ نرم حاضر نشویم، آخرش مانند توابین هم جان دهیم، فایده ای ندارد.
کارشناس فرهنگی گفت: اکنون عاشورای فرهنگی است، دشمن با جام مشروب و اعتیاد و بی بند و باری به اسلام ضربه می زند و سر فرهنگ را می برد.
وی اظهار کرد: دویست سال قبل، هفت شیطان یهودی با 24 پروتکل اسرائیلی دستور العملی برای جهان نوشته است.
حکیمیان بیان کرد: در طی 50سال رژیم صهیونیستی، 24پروتکل یهودی با سرعت بالای در حال اجرا بود که انقلاب اسلامی توقفی در اجرای آن ایجاد کرد.
كارشناس فرهنگي گفت: يهود براي رسيدن به اهداف شوم خود مي خواهد همه انسان ها را به حيوان تبديل كند و با اين حيوان ها اهداف خود را اجرايي كند.
وي افزود: در هر جايي از اين كره خاكي براي اين كه انسان از نعمت استقلال و آزادي بهره مند شود بايد از موهبت سلامت جسكي، رواني و اخلاقي برخوردار شود.
حكيميان اظهار كرد: امروز جهان با جنگ نرم مقابله مي كند، بزرگترين قرباني اين جنگ پروژه هاي صهيونيستي، خود آمريكا است، ملت آمريكا استقلال و آزادي ندارند و همه امورات كشور آمريكا با اجازه صهيونيست است.
كارشناس فرهنگي بيان كرد: در دنيا در مقابله با جنگ نرم، جنبش هايي شكل گرفته است، اولين چراغ مقابله با جنگ نرم توسط ايرانيان روشن شده است.
وي افزود: به فرموده رهبري؛ در تنگه احد هستيم و همه مسئول هستيم و بايد ميدان را خالي نكنيم.
حكيميان خاطر نشان كرد: دفاع همچنان ادامه دارد و دفاع مقدس فقط هشت سال جنگ تحميلي نبود بلكه دفاع مقدس به وسعت تاريخ است، از زمان پيامبران و ائمه اطهار اين دفاع ادامه دارد و جنگ نذم هم وسيع ترين و طولاني ترين جنگ در طول تاريخ است.
كارشناس فرهنگي خاطر نشان كرد: بايد با منش، گذشت و بردباري دل جوانان را به دست بياوريم و دلبري كنيم تا در منجلاب جنگ فرهنگي غوطه ور نشويم و پيروز ميدان باشيم.

ارسال نظرات