مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:

دستاورد انقلاب برای کشور عزت و برای استکبار ذلت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در جمع فرهنگیان خسروشاه گفت: دستاورد انقلاب اسلامی چهل سال عزت واقتدار برای کشور وهمان اندازه ذلت وافول برای استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را به کوری چشم دشمنان خارجی و مزدوران داخلی اش جشن گرفت و با اقتدار رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) گام دوم مسیر انقلاب را تبیین کردند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما از همان ابتدای راه با دشمنی های استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کرد و دوران هشت سال جنگ تحمیلی و سپس جنگ های نرم و اقتصادی و فرهنگی و جنگ های شناختی را متحمل شده است اما به برکت رهبری هوشمندانه و مدبرانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه پیروز و سربلند و با اقتدار راه خود را ادامه داده است.
حجت الاسلام  رحمانی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ما را با جان ها و خون هایمان تهدید کرد اما به نتیجه نرسید چه برسد به تهدید نان و اقتصاد بنابراین با کمک هم و با عنایت خاص الهی در مقابل تمام تهدید ها خواهیم ایستاد و خم به ابرو نخواهیم آورد و هر تهدید دشمن را برای خود به یک فرصت تبدیل می کنیم و این روحیه انقلابی ملت ما را نشان می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار