مسوول بسیج مهندسین کشاورزی کشور در گفتگو با «بسیج»:
محمدرضا جهانسوز گفت: جهاد اقتصادی نیاز به اصلاح الگوی مصرف و کار مضاعف دارد افزود: برای رسیدن به جهاد اقتصادی باید شرایط و زمینه های کاری و انگیزه های لازم در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

محمدرضا جهانسوز مسوول بسیج مهندسین کشاورزی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  در جهاد اقتصادی باید تمام استعدادها و نیروهای موجود را بسیج کرد تا در زمانی مشخص با استفاده از امکانات و منابع در دسترس، به اهداف اساسی و آرمان های یک نظام و سیستم برسیم تا از این طریق بتوان اقتصاد کشور را با یک خیزش و جهش در مسیر شکوفایی و رشد و توسعه قرار داد.

وی با بیان اینکه  جهاد اقتصادی نیاز به اصلاح الگوی مصرف و کار مضاعف دارد افزود: برای رسیدن به جهاد اقتصادی باید شرایط و زمینه های کاری و انگیزه های لازم در نظر گرفته شود. از آنجایی که باید الگوی مصرف خاص را برای کشورمان در نظر گرفته شود باید به تفاوت جنبه های اساسی فرهنگ و اخلاق اجتماعی، منابع و توان اقتصادی هم پرداخت.

جهانسوز در خاتمه افزود: پس از اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از مصرف گرایی بایستی به جنبه های عملی و کار و همت توجه کرد و کار مضاعف و همت مضاعف را در هر کدام از بخش ها و زیر رسته های اقتصادی کشورمان مدنظر قرار داد.

ارسال نظرات