اشکان عبدالی
بیانیه بسیج حقوق دانان در پی حادثه تروریستی اتوبوس حامل پاسداران انقلاب اسلامی :
به اسرائیل هشدار می دهیم که شما فاقد عمق راهبردی هستید و تمام وسعت سرزمین هایتان به اندازه دو عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما برابری ندارد و تا نابودی شما راهی نمانده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۷۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، بیانیه این سازمان در پی حادثه تروریستی اتوبوس حامل پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه بسیج حقوق دانان در پی حادثه تروریستی اتوبوس حامل پاسداران انقلاب اسلامی و تصویب CFT

 

قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِكُمْ أَنْ يُصِيبَكُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَيْدِينَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَكُمْ مُتَرَبِّصُونَ ﴿توبه/52﴾ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً ﴿احزاب/23﴾

بگو: «آيا ، جز يكى از دو نيكىِ پيروزى يا شهادت را دربارۀ ما انتظار داريد؟! در حالیکه ما انتظار داريم كه خداوند عذابى از جانب خود، یا به دست ما به شما برساند. پس انتظار بكشيد که ما هم با شما انتظار مى‌كشيم!» در ميان مؤمنان مردانى هستند كه بر سر عهدى كه با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضى پيمان خود را به آخر بردند و دراین راه شهید شدند و بعضى ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلى در این عهد و پيمان خود ندادند و نخواهند داد.

 

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22بهمن امسال به خاری دردناک در چشم دشمنان نظام اسلامی و اذناب آنها تبدیل شده است. دشمن از هر جهت مستأصل شده و آینده خویش را مبهم می بیند. لذا دست به کار های سخیف می زند تا مردم را بترساند و شیرینی جشن چهلمین سالگرد انقلاب را به دهان مردم تلخ نماید. زمانی که دشمن می بیند راهبرد محو شدنش از صحنه عالم شکل گرفته است؛ سعی می کند با سلسله عملیات های کور این راهبرد را تغییر دهد. اما نمی تواند و هرگز نخواهد توانست به جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کند. آنها هنوز از نتایج اقدامات گذشته خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا زمان فعلی در سوریه و یمن و غزه و عراق درس عبرت نگرفته اند و مردم ایران را نشناخته اند که مرد روز های سخت اند. امام بزرگوار ما فرمود: «بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود».

در این میان اگر سیاسیون ما نترسند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. دشمن زمانی در معادلات بین المللی، جرئت دست اندازی پیدا می کند که احساس کند، سیاسیون ما قدرت ایستادگی ندارند. رهبری معظم انقلاب در بیانیه مهم خود در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند که از تجربیات تاریخی گذشته باید عبرت بگیریم. با توجه به این توصیه حکیمانه، باید به خود یاد آوری نماییم که اگر کسانی همچون بنی صدر بر دستگاه ها مدیریت نمی کردند، هیچگاه صدام جرئت نمی کرد تا به خاک های ما تجاوز نماید.

از طرفی دیگر تجربه تلخ برجام نشان داد که مذاکره نمی تواند دردی از مشکلات کشور درمان نماید. این ایام مسئولین نظام در معرض امتحانی آشکار قرار گرفته اند که قضاوت آیندگان را در برابر خود رقم خواهد زد.

 CFT  به عنوان معاهده ای که می تواند اطلاعات پر اهمیت کشور را به صورت داوطلبانه در اختیار بیگانگان و دشمنان قدیمی این کشور قرار دهد و کشور را دچار اختلالات قابل پیش بینی در بعد داخلی و بین المللی نماید، مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلت نظام را در معرض امتحانی آشکار قرار داده است.

ما نباید خود را درگیر معاهداتی که نمی دانیم چه می شود یا بعضا می دانیم مشکلاتی دارد نماییم. به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس ما مجلس رشیدی است و می تواند خود در این رابطه قانون تصویب نماید. لذا انتظار می‌رود قوه مقننه و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ایمان و انگیزه انقلابی، گرفتار تحلیل‌های غلط نگردند و با توجه به مخاطرات امنیتی فراوان الحاق ایران به کنوانسیون CFT، از تصویب این لایحه خطرناک خودداری کنند.

سکوت عجیب سلبریتی های پر فعالیت در فضای مجازی در مورد حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران انقلاب اسلامی جالب توجه است. کسانی که برای مجازات و اعدام تروریست ها پیام تسلیت به خانواده های آنان می دهند، عجیب است که در این حادثه که پاسداران وطنی که برای دفاع و امنیت کشور جانشان را کف دست گذاشته اند را به خاک و خون کشیده شده اند هیچ عکس العملی نشان نمی دهند. به گونه ای که گویی از خود تروریست ها هستند. سوال اینجاست که ناله مادران شهدا را نمی شنوند؟ و مسئولان باید نفوذی های دشمن را شناسایی و دستگیر نمایند.

سازمان بسیج حقوق دانان کشور، به نمایندگی از جامعه ی حقوقی کشور، شهادت پاسداران حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را به امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و مردم استوار ایران تسلیت و تبریک میداریم و از خدای منان علو درجات را برای ایشان مسالت داریم.

و به اسرائیل هشدار می دهیم که شما فاقد عمق راهبردی هستید و تمام وسعت سرزمین هایتان به اندازه دو عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما برابری ندارد و تا نابودی شما راهی نمانده است.

بی تردید تلاش برای خدشه وارد ساختن بر کیان ایران اسلامی که به یک قدرت منطقه‌ای و الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مرجع الهام و نشر تفکر ضد استکباری در جهان تبدیل شده است راهی عبث و بیهوده بوده و خون جوانمردان و دلیرمردان پاسدار ایران اسلامی هرگز پایمال نخواهد شد و همرزمان این شهداء و جانبازان فداکار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی از عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری خواهند گرفت و اعلام می کنیم منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.

وَ انْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ ﴿شعرا/227﴾

و مومنان به هنگامى كه مورد ستم واقع ‌شوند به دفاع از خويشتن برمى‌خيزند و ظالمان به زودى خواهند دانست كه بازگشتشان به كجاست!

ارسال نظرات