خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر از برخورد سواری پژو ۲۰۶ با درخت و تیر برق در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

برخورد سواری پژو ۲۰۶ با درخت و تیر برق در ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به گیر کردن انگشت دست در سوزن چرخ خیاطی اظهار داشت: طی تماس تلفنی که به سامانه ۱۲۵ اعلام شد مبنی بر گیر کردن انگشت دست شخصی در زیر سوزن چرخ خیاطی سریعا یک دستگاه خودروی امداد نجات به محل اعزام شد.

وی افزود: امدادگران آتش نشانی با حضور در محل حادثه به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتداء اقدام به قطع برق ورودی به چرخ خیاطی کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر اظهار داشت: با درایت و حساسیت کار، امدادگران با احتیاط انگشت شخص را از زیر سوزن آزاد کردند و برای مداوا به بیمارستان انتقال دادند.

وی در ادامه با اشاره به برخورد سواری پژو ۲۰۶ با درخت و تیر برق گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با تیر برق و درخت به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات به محل حادثه اعزام شد.

جوادی افزود: امدادگران آتش نشانی به محل اعلام شده حرکت و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتداء برای جلوگیری از ایجاد جرقه و احتمال انفجار اقدام به قطع برق و سر باطری خودروی فوق کردند.

وی گفت: نیروهای امدادی با همکاری خودروی جرثقیل سواری پژو را آزاد کرده و به پارکینگ هدایت کردند، خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه جانی نرسیده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات