عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

معرفی صحیح کالای ایرانی در بازارهای خارجی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

موسوی لارگانی :کالای ایرانی در بعد از انقلاب با روش های تبلیغاتی مناسب توانسته جایگاه خوبی را در بازارهای بین المللی داشته باشد. معرفی صحیح کالای ایرانی در بازارهای خارجی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۸۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کالای ایرانی در بعد از انقلاب با استفاده از روش های تبلیغاتی مناسب توانسته جایگاه خوبی را در بازارهای بین المللی داشته باشد. بنابر این معرفی صحیح کالای ایرانی در بازارهای خارجی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه راهکارهای عملیاتی در معرفی کالای ایرانی می تواند نقش موثری در موفقیت صادر کننده داشته باشد افزود: شناخت بازارهای خارجی نیاز به راه های نفوذ به آن دارد که از طریق مذاکره با خریداران شرکت در نمایشگاه های بین المللی میسر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خاتمه افزود: موفقیت سیاست های حمایتی مقید به زمان مند بودن حمایت و منوط کردن حمایت به شاخص هایی مانند بهبود بهره وری است. کشورمان با توجه به موج جدید حمایت از صنایع می تواند موقعیت های خوبی را داشته باشد و نتایج خوشایندی دارد.

ارسال نظرات