دکتر جاجرمی‌زاده گفت: ‌هدف از برگزاری این نشست تخصصی آسیب‌شناسی، ‌ارائه راهکار، ‌تبیین سیاست‌های آتی و هم‌افزایی در حوزه فعالیت پژوهشی اساتید در دانشگاه‌های سراسر کشور است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۸۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، رئیس بسیج اساتید فارس در حاشیه نشست هم‌اندیشی معاونین پژوهشی مراکز بسیج اساتید کشور در شیراز گفت: تلاش بر این است که قلمرو فعالیت که در عرصه پژوهشی تبیین شده و سیاست‌های نحوه اجرای آن اولویت‌بندی شود.

وی تصریح کرد: ‌هدف سازمان بسیج اساتید، ‌توجه به پژوهش به عنوان مسأله‌محوری در راستای حل مسائل و مشکلات نظام و مسائل منطقه‌ای و توجه به مسائل اولویت‌دار موردنظر رهبر معظم انقلاب است.

این استاد بسیجی بیان داشت: ‌در این راستا اندیشکده‌هایی در سراسر کشور شکل گرفته که به مسائل اولویت‌دار حل مشکلات و پاسخ به مطالبات رهبری معظم انقلاب می‌پردازند.

به گفته دکتر جاجرمی‌زاده؛ ‌تحول در علوم انسانی، ‌اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی از جمله مغفولاتی هستند که به‌عنوان مسائل اولویت‌دار پژوهشی در اندیشکده‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ‌این نشست تخصصی به‌ دنبال ایجاد راهکارهایی است که اساتید بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانشگاه‌ و دستگاه‌های اجرایی موضوعات اولویت‌دار را مدنظر قرار داده و قلمرو فعالیت پژوهش‌ها را در دانشگاه و در راستای ایجاد رابطه صنعت و دانشگاه در این جهت سوق دهند و برنامه‌های بلند مدت و کوتاه‌ مدت و طراحی ساختار اجرایی طرح‌های پژوهشی از جمله مسائلی هستند که در این نشست مورد توجه قرار گرفتند.

‌بنابراین گز‌ارش، ‌زیارت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (‌ع)‌‌ در شیراز، ‌شهر حرم سوم اهل ‌بیت(‌ع)‌‌ در ایران اسلامی، پایان‌بخش نشست ‌تخصصی معاونین پژوهشی مراکز بسیج اساتید استان‌های کشور بود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان فارس

ارسال نظرات