مديرکل صداو سيماي مرکز آذربايجان شرقی:

رسانه ها بستر استعمار فرانو و تهدیدات اینترنتی هستند

مديرکل صداو سيماي مرکز آذربايجان شرقی در آیین افتتاح بيش از 140 پروژه فني صدا و سيماي مرکز استان با بيان اين که امروزه با پديده استعمار فرانو و تحميل اهداف کشورهاي استعماري نيابتي بر کشورهاي هدف مواجه هستيم گفت: تهديدات اينترنتي و رسانه اي، پايه و اساس اين نوع استعمار است و بر کسي پوشيده نيست که بستر اين تهديدات رسانه ها هستند.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۹۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  مرتضي صفري افزود: مهم ترين تهديد در اين زمينه، سامان دادن به بروز و ظهور رسانه هاي بيگانه و تضعيف رسانه هاي داخلي است و امروز همه رسانه ها تلاش مي کنند با دو عنصر محتوا و کيفيت در برنامه هاي توليدي، ارتباط خود با مخاطب را حفظ و تقويت کنند.
وی طرح های قابل افتتاح فني امروز در صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي را گامي در راستاي ارتقاي کيفيت برنامه هاي توليدي اين مرکز اعلام کرد و افزود: در محتواي برنامه هاي توليدي مرکز هم کارهاي خوبي انجام شده است که در مدت زمان کوتاه قابل مشاهده خواهد بود.
صفری در ادامه به قابليت ها و توانمندي هاي فني مرکز و گستره پوشش ديجيتال فرستنده هاي راديويي و تلويزيوني آذربايجان شرقي اشاره کرد و گفت: با وجود اين، مهمترين مشکل فني مرکز، کيفيت واحد سيار است.
وي اضافه کرد: آذربايجان شرقي چهار تيم فوتبال و واليبال در ليگ برتر دارد و با توجه به موقعيت سياسي - اجتماعي استان، سالانه دهها همايش، سمينار، اجلاس و مسابقات مختلف فرهنگي، ورزشي و ... در استان برگزار مي شود و امکانات فني اين مرکز براي پوشش آن ها محدود است و جوابگوي پوشش راديويي و تلويزيوني آن ها نيست .

صفری انتقاد جوانان به نحوه پوشش رويدادهاي ورزشي استان را به جا دانست و اظهارداشت: واحد سيار صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي مربوط به سال 1375 است و مطالبه جوانان در خصوص پوشش و انعکاس مطلوب اين رويدادها، با کمک همه دستگاه هاي اجرايی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار