در محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، صادر شد
بی‌شک باندهای تروریستی که آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها در منطقه، ایجاد آنها را پنهان نمی‌کنند، در این حمله انتحاری نقش داشته‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، بیانیه ای صادر کرد.  متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

{ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یزرقون}

هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مردگانند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

در روزگاری که انقلاب اسلامی نه تنها مردم ایران اسلامی بلکه همه جهان را به توحید و نفی ظلم و استکبار فرا می‌خواند گروهی بی هویت و فتنه‌گر مرتجع و مزد بگیران رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایت کار از پویش اسلام ناب محمدی (ص) و وحدت بنیادین اقوام در نظام اسلامی به خشم آمده و این چنین مذبوحانه به عمل ننگین انتحار و ترور دست می‌زنند و خانواده‌هایی را داغ دار عزیزانشان می‌کنند.

علت این تفکرات دون بشری را باید در افتخاراتی جست که فرزندان انقلابی و محور مقاومت در عمل انقلابی به مقتدایشان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در مقاطع حساس همچون حماسه ۲۲ بهمن ماه سیلی سخت و محکمی بر صورت استکبار زده و پرشورتر از همیشه معادلات پوشالی کفر و الحاد را به بن بست رسانده‌اند.

با نهایت تأسف و اندوه فراوان از حادثه تروریستی در شرق کشور، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد  ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی، به «محضر مبارک رهبر عظیم‌الشان انقلاب» و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می نماید.

شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت‌های تروریست حامی آنها در منطقه که در اعمال تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان شده و از جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی عصبانی گشته‌اند موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب خورده خود، درصدد ناامن جلوه‌دادن این خاک مقدس، دست به جنایتی شنیع زده و خون دلاور مردان عزیزمان را جاری نمایند.

جنایت تروریستی شب چهارشنبه و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان ملت شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته، قلب ملت بزرگ ایران را جریحه‌دار نمودند.

بی‌شک باندهای تروریستی که آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها در منطقه، ایجاد آنها را پنهان نمی‌کنند، در این حمله انتحاری نقش داشته‌اند.

مردم ایران اسلامی به تازگی با حضور میلیونی‌شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده‌اند به نظام جمهوری‌شان پایبندند و این جنایت‌ها آنها را نه تنها تضعیف نمی‌کند بلکه باعث قوی‌تر شدنشان نیز می‌شود.

تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون غیورمردان ایران زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات