خبرهای داغ:
بسیجی شاخص حوزه نبی اکرم(ص) درمیان:

کمبود اعتبارات برای اجرای برنامه های اثربخش فرهنگی

فرمانده پایگاه امام جواد(ع) روستای نوغاب گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم موضوع نبود اعتبار کافی برای اجرای برنامه های گسترده و اثر بخش بخصوص برنامه های فرهنگی و بصیرتی در سطح روستا است.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۲۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  محمد رضا شبان فرمانده پایگاه امام جواد(ع) روستای نوغاب شهرستان درمیان به عنوان بسیجی موفق و شاخص از طرف حوزه حضرت نبی اکرم معرفی شد.

محمد رضا شبان  از اهالی و فرمانده پایگاه  امام جواد (ع)روستای نوغاب از اوایل نوجوانی در بسیج  و برنامه های بسیج در مدرسه و سطح روستا فعالیت داشته است.

گفتگوی خبرنگار بسیج با این جوان موفق بسیجی را در ادامه می خوانید:

 تاکنون چه فعالیت هایی در سطح بسیج داشته اید؟

 در طول روز در حد توان خودم در پایگاه برای پاسخگویی به بسیجیان  و برنامه های بسیج و .. . حضور می دارم و در طول سال برنامه هایی همچون  مسابقات ورزشی  در سطح روستا، عیادت از بیماران، انتظامات در مراسم داخل روستا ، حلقه هایی صالحین واردوهای جهادی و...  برگزار کرده ام .

آیا تاکنون رتبه و مقام خاصی در سطح شهرستان و یا حتی استان داشته اید؟

 بله. در مسابقات قرآنی در سطح شهرستان  رتبه آوردم و سال 96 به عنوان پایگاه برتر در جشنواره مالک اشتر در سطح شهرستان انتخاب شده ام.

 به چه دلیل مسئولیت در بسیج و فرمانده پایگاهی را انتخاب کردید؟

یکی موضوع علاقه خودم به فعالیت در بسیج بود و همانطور که گفتم از دوران راهنمایی در بسیج فعالیت داشتم  و همچنین باتوجه به شناختی که دوستان حوزه حضرت نبی اکرم(ص) از من و فعالیت های من داشتند اینجانب را به عنوان فرمانده پایگاه انتخاب کردند.

 موانع و مشکلات عمده ای که در پایگاه و سطح روستا با آن مواجه بوده اید چه بوده است؟

یکی از مشکلاتی که با آن مواجه  هستیم موضوع نبود اعتبار کافی برای اجرای برنامه های گسترده و اثر بخش بخصوص  برنامه های فرهنگی و بصیرتی در سطح روستا است.

آیا پیشنهادی برای جذب حداکثری بسیجیان و همچنین افزایش اثر بخشی برنامه ها دارید؟

 در خصوص جذب حداکثری  بسیجیان به نظر من هرچه خدمات بسیج مثل بیمه و کسری خدمت و...به بسیجیان بهتر و گسترده تر معرفی شود بیشتر جذب خواهند شد و در خصوص برنامه ها باید سعی شود در  برنامه ها علاوه بر بعد کمی بعد  کیفی  نیز در نظر گرفته شود و امیدوارم در سال آینده برنامه های اثربخش و کیفی در سطح روستا بتوانم اجرا کنم و در خواستی که از مسئولین حوزه مقاومت حضرت نبی اکرم (ص) دارم این است که در خصوص برنامه ها و خدمات بسیج اطلاع رسانی لازم به بسیجیان را داشته باشند.

آیا برنامه ریزی در خصوص کیفی سازی حلقه های صالحین  دارید؟

باید در سازماندهی حلقه های صالحین سرگروه و اعضای گروه در یک رده سنی انتخاب شود هم اثر گذاری و تاثیر پذیری بیشتر خواهد شد و به نظر من اگه امکان وجود داشته باشد که حلقه همراه با برنامه های ورزشی اجرا شود و فقط مشروط به داخل مسجد و  برگزاری حلقه نشود.

نظر شما در خصوص ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی چیست؟

استفاده از کالای ایرانی و جلوگیری از اسراف و استفاده از کالاهای ایرانی و حتی کالاهای تولید داخل استان می تواند به تحقق شعار سال کمک خواهد کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها