در راستای برگزاری یادواره شهدای رسانه استان کرمان:

دیدار مسئول بسیج رسانه از خانواده شهید محمد طایی

صبح امروز در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و برگزاری یادواره شهدای رسانه  مسئول بسیج رسانه استان کرمان  و تنی چند از اعضای بسیج رسانه با خانواده شهید طائی(شهید بسیج رسانه استان)  دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۲۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، صبح امروز در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و برگزاری یادواره شهدای رسانه  مسئول بسیج رسانه استان کرمان  و تنی چند از اعضای بسیج رسانه با خانواده شهید طائی(شهید بسیج رسانه استان)  دیدار و گفتگو کرد.

محمد طايي در 30 خرداد سال 1333 در يكي از محـلات قـديـمي شهـر كـرمان متولد شد‌‌. وي پس از پايان دوران سـربازي، سال 1354 به عنـوان كتابدار در آموزش و پرورش كـرمان استخدام شد. يك سال بعد سـاواك كه به فعـاليت هاي مذهـبي و سياسي اش مشكوك شده بود، اورا زيـر نظر گرفت.
 
در تاريخ 15مهرماه 1356 براي ادامه‌ي تحصيل راهي كانادا شد، تا درمحيطي آزادتر به فعاليت هاي ضد رژيم استبدادي ادامه دهد. او در كانادا عضو انجمن دانشجويان مسلمان شد و توانست نقش موثري در شناساندن ماهيت ضد مردمي رژيم شاهنشاهي به عهده بگيرد. وي در امرچاپ، پخش و تـوزيع اعـلاميه هـاي حضـرت امام (ره) در كشور كـانـادا و آمـريـكا مشـاركـت داشت و بـارها تـوسط عـوامل سـاواك و پـليس آن كشـورهـا تـحت تعقيب قرار گرفت.
 
با پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن 1357 محمد طائي به ايران بازگشت. كمي بعد به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و جهت تشكيل سـپاه بارها به شهرهاي مختلف استان سفر كرد و نهايتاً به عنوان مسئول روابط عمومي سپاه كــرمــان مشغـول به كار شد. 
 
محـمـد طـائـي در تـاريـخ 13 آذر سال 59 در سرزميـن بـه آشوب كشيـده شـده‌ي كـردستان بـا دهـان روزه به ديدارمعبودش شتافت. دشمنان نخواستند تلاشي كه او جهت آگاهي بخشيدن به مردم اين خطه از ميهن اسلامي آغاز كرده بود، به نتيجه برسد. پيش از ظهر آن روز تيري كه از اسلحه‌ي ضد انقلاب در جاده‌ي مهاباد - بوكان شليك شد، وي را به شهادت رساند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار