خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

اقتصاد مقاومتی ضرورت و اولویت دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ضرورت و اولویت دولت است، گفت: ما به اقتصاد مقاومتی احتیاج داریم و باید دیدگاه‌های رهبر را مد نظر قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۲۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

اقتصاد مقاومتی ضرورت و اولویت دولت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با تسلیت حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش که موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از پاسداران مدافع وطن شد، اظهار کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی به ثمر نشست سپاه پاسداران همواره پیشتاز و پیشکوست دفاع از امنیت و ارامش مردم بودند و باز هم نشان دادند در این راه مصمم هستند.

وی با محکوم کردن این حادثه انتحاری تروریستی و تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه عنوان کرد: سپاه پاسداران انتقام سختی از عاملان  این حادثه ترویستی  خواهد گرفت و افتخار داریم که در شرایطی که فرماندهان سپاه اظهار کردند که انتقام سختی از عاملان و حامیان حادثه تروریستی خواهیم گرفت، به زیبایی تمام انتقام گرفتند که ما هم امیدواریم با کار جهادی راه شهیدان را ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن با تاکید بر اینکه این حضور گسترده موجب قوت نظام شد، افزود:  حضور پرشکوه مردم  در مراسم راهپیمایی خواب دشمنان را آشفته و طرفداران نظام را امیدوار کرد و نشان داد که دشمنان نظام شناختی از مردم ایران ندارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» که مقام معظم رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب منتشر کردند، تصریح کرد: رهبر انقلاب با یک پیام موثر و راهبرد بسیار کارشناسانه به عنوان گام دوم تکلیف همه ما مشخص کردند که باید آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم ضمن اینکه به فرموده امام راحل اعتقاد کامل داریم که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت ما آسیبی نخواهد رسید.

آزادبخت با بیان اینکه در هرجا که نیاز باشد مقام معظم رهبری بهترین راهبرد را مشخص می‌کند، عنوان کرد: قطعاً سیاستی را که رهبری به عنوان گام دوم خطاب به ملت مشخص کردند آینده روشن نظام کاملاً مشخص شد که اگر ما هم با افتخار به این دستور عمل کنیم عملکرد موفقی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه رهبری در این بیانیه جایگاه اقتصاد را جایگاه ویژه‌ای برشمردند، افزود: در این بیانیه رهبری چالش‌های اقتصاد کشور را به دو دسته چالش بیرونی تحریم و وسوسه‌ها‌ی دشمن و چالش درونی که عیوب ساختاری و ضعف‌های مدیریتی خودمان است، تقسیم کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  با اشاره به اینکه  مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم‌ترین عیوب اقتصاد کشور را در وابستگی  به نفت، دولتی بودن بخش‌هایی از اقتصاد که در حیطه‌ وظایف دولت نیست، نگاه به خارج و نه به توان و ظرفیّت داخلی، استفاده‌ اندک از ظرفیت نیروی انسانی کشور، بودجه‌بندی معیوب و نامتوازن، عدم ثبات سیاست‌های اجرایی اقتصاد، عدم رعایت اولویت‌ها و وجود هزینه‌های زائد و حتی مسرفانه در بخش‌هایی از دستگاه‌های حکومتی می‌داند، تاکید کرد: این عیوب موجب مشکلاتی در زندگی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ضرورت و اولویت دولت است، یادآور شد: ما به اقتصاد مقاومتی احتیاج داریم و باید دیدگاه‌های رهبر را مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات