خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: از ۱۰۰ بانوی حماسه‌ساز کرمانشاهی در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۶۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مرادعلی محمدی  اظهار داشت: به مناسبت سالروز تکریم مادران وهمسران شهدا در روز تولد حضرت زهرا (س) جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امسال ششمین دوره برگزاری جشنواره مذکور است افزود: در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از مادران، همسران، خواهران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تجلیل می شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه  تصریح کرد: در ششمین دوره جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ۱۰۰ بانوی حماسه ساز کرمانشاهی مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

وی با تاکید بر اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این جشنواره با شکوه بیشتری برگزار می شود گفت: طی دوره های قبلی جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ۳۰۰ مادر، همسر و خواهر و دختر شهید، جانباز و ایثارگر تجلیل شدند.

 

محمدی بیان داشت: با برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره اسوه های صبر و مقاومت درصدد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برجسته سازی نقش زنان در دفاع مقدس و تشویق زنان به الگوگیری از زندگانی حضرت زهرا(س) هستیم.

ارسال نظرات