خبرهای داغ:
در گفت وگو با آیت الله مجتهد شبستری:

فضای غالب مجمع مخالف پالرمو و FATF است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که فضای غالب مجمع مخالف پالرمو و FATF است، گفت: در جلسه بعدی مجمع تشخیص درباره پالرمو تصمیم گیری می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۷۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به جزئیات جلسه امروز مجمع درباره پذیرش پالرمو گفت: از آنجایی که افراد زیادی از جلسه گذشته ثبت نام کرده بودند تا درباره موضوع صحبت کنند و جلسه به طول انجامید جلسه امروز مجمع به رأی گیری نرسید.

وی افزود: امروز در جلسه ای 3 ساعته 9 نفر از اعضا صحبت کردند و تقریبا همان تعداد وقت گرفتند که صحبت کنند اما وقت جلسه به پایان رسید و تصمیم گیری درباره پالرمو به جلسه آینده موکول شد.

آیت الله مجتهد شبستری درباره چرایی طولانی شدن بحث درباره  پالرمو اظهار داشت: این مسأله دقیق است و بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب کار باید با دقت نظر لازم و دور اندیشی باشد؛ بنابراین اعضای درصدد حلاجی بیشتر موضوع هستند و در جلسه آینده بحث پالرمو تعیین تکلیف می شود.

وی درباره فضای مجمع تشخیص مصلحت در موافقت یا مخالف با پالرمو ادامه داد: فضای غالب مجمع مخالف است و بیشتر کسانی که امروز نوبت صحبت داشتند به عنوان مخالف صحبت کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: با توجه به معیارها و استدلال ها نظر اکثریت مخالف است، از سوی دیگر طرفداران پالرمو و FATF ادله قوی و مستدلی ندارند و ادله مخالفان قوی تر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار