مدیرعامل تیم فوتبال منصور ساوه؛

به مراجع ذیصلاح شکایت کرده ایم و برای احقاق حق مان کوتاه نخواهیم آمد

مدیرعامل تیم فوتبال منصور ساوه گفت : به مراجع ذیصلاح شکایت کرده و تا آخر هم پیش خواهیم رفت و برای احقاق حق مان کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

امیر سالار شهیدی مدیر عامل تیم فوتبال منصور ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در مورد پیرامون حذف این تیم از جدول مسابقات گفت: با همکاری ریاست هیئت فوتبال استان به جد و با تمام قوا پیگیر احقاق حق فوتبال استان هستیم.

وی که تیمش را برای صعود به لیگ دسته دوم بسته بود افزود، با حاضر نشدن در دو مسابقه متوالی و طبق قوانین فدراسیون فوتبال عملا خود را سقوط کرده حساب کرده و تمام آرزوهای صعود خود و شهر ساوه را بر باد رفته دید.

شهیدی بیان داشت : مجموعه منصور ساوه ضمن‌ در اختیار نهادن بهترین امکانات و بالاترین رقم قرار در سطح لیگ سه و حتی دسته دوم، در اختیار قرار نهادن هتل کاوه برای بازیکنان در شهر ساوه، پیش از نیم فصل نیز کلیه بازیکنان تیم بین ۵۰ تا ۶۰ درصد رقم‌ قرارداد مالی خود را دریافت کرده بودند و در اقدامی غیر حرفه ای در دو مسابقه حاضر نشدند تا عملا و طبق قوانین فدراسیون فوتبال تیم را از جدول مسابقات کنار بگذراد.

وی خاطر نشان کرد:  در حالی که برای بازی با تیم شیراز یکی از بهترین هتل های ۵ستاره شیراز نیز برای بازیکنان رزرو شده بود بازیکنان با هم دستی و هماهنگی با هم و به صورت خودجوش از میانه راه از تیم جدا شده و به شیراز عزیمت نکردند.

مدیرعامل باشگاه منصور ساوه با بیان اینکه با هماهنگی هیات فوتبال استان از کلیه بازیکنان تیم، خصوصا عوامل اصلی این فتنه که تماما غیر بومی نیز می‌باشند ، به مراجع ذیصلاح شکایت کرده و تا آخر هم پیش خواهیم رفت و برای احقاق حق مان کوتاه نخواهیم آمد خواستار بازنگری در قوانین مربوطه شد تا در صورت بروز چنین اتفاقاتی حق تیم‌هایی که با علاقه به ورزش ورود کرده و سرمایه گذاری کردند، ضایع نگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار