نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه پاسداران شد، اظهار داشت: حادثه تروریستی زاهدان که از سوی منافقان کوردل شکل گرفته است؛ بیانگر این بود که سلطه جهانی به شدت از مردم ایران عصبانی هستند.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۸۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی افزود: دولتمردان آمریکایی در سال گذشته صراحتا اعلام کردند که مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را مشاهده نخواهند کرد، ولی به کوری چشم دشمنان مردم با حضور گسترده و باوحدت یکپارچه مشت آهنینی را بر دهان آمریکا و اسرائیل کوبیدند و این جشن بزرگ را همگی با هم گرفتند.

وی به عصبانیت دشمنان ایران اسلامی از حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا و اسرائیل و همچنین حمایت کنندگان مالی آن ها از قبیل آل‌سعود به شدت از حضور گسترده مردم در جشن چهل سالگی انقلاب عصبانی شده‌اند و قطعا انجام چنین حادثه تروریستی نتیجه عصبانیت دشمنان از ملت ایران بوده است.

سعیدی اظهار کرد: دشمنان با انجام این حادثه تروریستی به خیال خام خود در پی تلخ کردن حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بودند، اما خائنان نمی‌دانند که هرچه ملت ما را بکشند؛ مردم بیدارتر می‌شوند و قطعا رویش‌های بیشتری پس از این شهادت‌ها در کشور بوجود می‌آید و ایستادگی آنها در مقابل دشمنان دوچندان می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پرسش به سؤالی مبنی بر اینکه حامیان اصلی این تروریست‌ها چه کسانی هستند؟ تصریح کرد: این جنایت تروریستی بر عهده سازمان جاسوسی سیا و موساد است؛ چراکه این نیروهای تروریستی از سوی این سازمان نفوذی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

سعیدی اضافه کرد: منابع مالی تروریست‌هایی که در سطح جهان به ویژه ایران دست به خرابکاری می‌زنند؛ توسط رژیم آل‌سعود تامین می‌شوند و این مسأله هم از سوی عربستانی به صراحت اعلام شد.

ارسال نظرات