حمله تروریستی به نیرو‌های سپاه انتقام دشمن از پیروزی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان با هدف انتقام از پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۲۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت اله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان را که منجر به شهادت از مرزبانان شد، محکوم کرد و این حمله را نشانه انتقام دشمنان از حضور گسترده ملت ایران در  راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری کنفرانس ضد انسانی و ایرانی ورشو در لهستان را نشان از شکست امریکا درمنطقه دانست و افزود: امریکا پس از شکست‌های متمادی در منطقه خاورمیانه برای اینکه بتواند در فضای سیاسی جهان جایی پیدا کند تصمیم به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو گرفت که این رویه آن‌ها نیز محکوم به شکست است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها، بزرگ‌ترین عبادت را در عرصه اجتماعی خدمت به مردم دانست و بیان کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلفی که نیاز بوده امتحان خود را پس داده‌اند و اکنون وظیفه مسئولان تصمیم ساز و تصمیم گیر است در خدمتگزاری به مردم بیشتر بکوشند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب درخصوص آغاز دهه پنجم انقلاب، تصریح کرد: سران سه قوه و سایر مسئولان اجرایی باید این بیانیه را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهند و دانشگاهیان و نخبگان نیز باید آن را برای جامعه تبیین کنند.

وی گفت: انقلاب اکنون در ۴۰ سال گذشته روند تثبیت و حفظ خود را به خوبی سپری کرده و مانند برخی انقلاب‌ها از تکانه‌های جهان استکبار دچار تحریف و انحراف نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار