خبرهای داغ:
استاندار قم با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم بدون توجه گرایش های سیاسی آنها، تاکید کرد: امروز نباید مشغول دعواهای حزبی شویم و همه باید برای مقابله با هدف دشمنان و نمایش کارآمدی و اثربخشی نظام در مواجهه با مشکلات تلاش نماییم.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از  قم، بهرام سرمست  در نشست با روسای بسیج ادارات استان قم در استانداری قم، با بیان اینکه دشمنان کاهش اعتماد عمومی و ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام را هدف قرار داده اند افزود: برای دشمن هیچ تفاوتی بین دولت و نظام وجود ندارد و هدف از برنامه آن‌ها ضربه زدن به اصل نظام است.

وی فرصت خدمت به مردم را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: مسئولیت امانتی الهی است که خداوند به ما داده و از آن‌ها باید در راستای خدمت به مردم بهره گرفت.

وی برنامه محوری را اصلی مهم در تمامی سیاست‌های اجرایی دانست و افزود: در عزل و نصب‌ها و ارزیابی عملکردها، افزایش رضایتمندی مردم دارای اهمیت ویژه است.

استاندار قم گفت: هر مدیری باید در جامعه هدف خود بیشترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کند و مدیرانی که ایجاد نارضایتی کنند در استان قم جایی نخواهند داشت.

** با افراد فاسد، قاطعانه برخورد می‌کنم
وی با بیان اینکه هویت افراد برای ما بسیار مهم است گفت: البته این جناح بندی‌ها و خط بندی‌های سیاسی نباید در کار‌های توسعه‌ای و ارائه خدمات به مردم دخالت داده شوند.

استاندار قم با اشاره به سیاست‌های مدیریتی خود افزود: در برخورد با کسانی که فساد مالی و یا فساد اخلاقی داشته باشند اهمال نخواهیم کر و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهم کرد.

سرمست افزایش روحیه خداترسی را مهمترین عامل بازدارنده دانست و بیان داشت: نباید کاری کنیم که مدیران شجاعت و خطرپذیری خود را در جهت خدمت به مردم از دست بدهند.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه مدیران باید به اجرای سیاست‌های دولت پایبند باشند خاطرنشان کرد: در برنامه کاری خود نیز از مدیرانی پاک دستی که کارنامه موفق و برنامه عملیاتی داشته باشند استفاده خواهم کرد.

** همه محور‌های منتهی به قم باید از نظر امکانات امدادی مجهز شوند
استاندار قم همچنین در دیدار با مدیرعامل و معاونان هلال احمر این استان، با بیان اینکه امروز کشور‌های جهان برای حل مسائل خود به سمت سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد روی آورده اند گفت: هیچ تردیدی در ضرورت پشتیبانی دولت از هلال احمر وجود ندارد، ولی این موضوع نباید موجب غفلت از ظرفیت داوطلبان و خیران در این سازمان امدادی شود.

وی ارائه مهارت‌های امدادی به عموم مردم را در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه را ضروری دانست و تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات به ویژه رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار باید در دستور کار سازمان هلال احمر باشد.

استاندار قم گفت: در مناسبت‌ها و آیین‌های مذهبی از جمله نیمه شعبان، این استان پذیرای جمع کثیری از زائران است که باید برای پوشش جاده‌ها به ویژه در مناسبت‌های خاص، برنامه ریزی بلند مدت ترسیم و در این راستا از ظرفیت استان‌های همجوار نیز بهره‌مند شد.

سرمست همچنین خواستار ایجاد پایگاه هلال احمر در مسیر قم- گرمسار شد و گفت: همه محور‌های منتهی به استان قم باید از نظر تجهیزات و امکانات امدادی مجهز شوند ضمن اینکه احداث مدرسه‌ی امداد و نجات بین المللی نیز می‌تواند به مرکزیت استان قم در بحث امداد و برندسازی برای هلال احمر استان کمک کند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها