خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: امروز ایران عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی به یک قدرت برتر منطقه ای و جهانی تبدیل شده است لذا برای حفظ این موضوع و پیشرفت های روز افزون مسوولین باید شرایط ورود جوانان به حوزه های مختلف را فراهم نمایند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۲۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اظهار کرد: در فراز‌های مختلف بیانیه رهبر انقلاب نگاهی به گذشته ۴۰ ساله انقلاب وجود دارد و حرکات و ثمرات طی این ۴۰ سال مورد بررسی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این بیانیه به صورت کامل به آنچه در آینده از آرمان‌های انقلاب متوقع هستیم اشاره شده که این موضوعات در هفت محور: علم و دانش، اخلاق مداری، اقتصاد، عدالت محوری، مبارزه با فساد، تقویت عزت ملی، سیاست خارجی و مرزبندی دقیق بین دوست و دشمن مورد توجه قرار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تبیین کرد: نقطه ثقل و مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند و از آنان خواسته شده است که با حفظ دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب فصول ۷ گانه ذکر شده در آینده محقق گردد.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: با توجه به شرایط و اتفاقات، انقلاب ما باید به نقطه آرمانی خود برسد که رهبر انقلاب این مسئله را به دست جوانان مستعد و انقلابی کشور عملی می‌دانند.
وی یادآور شد: امروز ایران عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی به یک قدرت برتر منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است لذا برای حفظ این موضوع و پیشرفت‌های روز افزون مسوولین باید شرایط ورود جوانان به حوزه‌های مختلف را فراهم نمایند.
این مسوول مطرح کرد: اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم و ببینیم که برای عملیاتی شدن بیانیه رهبر انقلاب کدام ارگان‌ها باید پیشتاز باشند، به طور قطع بار سنگینی به دوش دستگاه‌های فرهنگی می‌باشد؛ این دستگاه هار رسالت فرهنگ سازی را به عهده دارند و مهم است که با برنامه ریزی‌های خلاق و نو آورانه به عملی شدن بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: انقلاب ما قدم به عرصه‌ای نهاده است که در موضوعاتی نظیر امنیت، استقلال و آزادی مطابق با دستورات الهی پیشتاز است و همین مسئله خار چشم دشمنان ما است، آن‌ها می‌خواهند که انقلاب متوقف شود و دیگر گامی رو به جلو برندارد؛ رسالت جوان‌ها و متفکرین ما این است که با پیروری از رهبر عزیزمان پیشرفت‌ها را روز افزون کنند.
معبودی در ادامه این گفتگو با اشاره به عکس العمل رسانه‌های خارجی و برخی معاندین در خصوص این بیانیه گفت: در رسانه‌های خارجی معاند می‌بینیم که فرازی از این بیانیه را اشاره رهبر انقلاب به برخی شکست‌های نظام می‌دانند که در پاسخ به این برداشت باید گفت: پر واضخ است که رهبر انقلاب دستاورد نظام را در طول این ۴۰ سال سراسر سرفرازی می‌دانند.
وی اداکه داد: در این بیانیه اشاره شده است که اگر بعضی وقت‌ها در جهت رسیدن به خواسته انقلاب ضعیف بوده ایم این موضوع برخاسته از سوء مدیریت و یا غفلت مسوولین بوده است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خاتمه گفت: این رسانه‌ها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی با بهره بردن از هر حربه ممکن هستند و ممکن است از هر چیز کوچکی داستان بسازند و در این نقطه اهمیت کار رسانه در توضیح حقیقت و اشاعه آن خودنمایی می‌کند.
۱۰۰۴/ت ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها