مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:98نفر از فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در 9ماهه سالجاری از معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقال سربازی به محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۵۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:یکی از شاخص‌های کمک به معیشت خانواده های تحت حمایت ،مساعدت به منظور ارائه تسهیلات معافیت سربازی فرزندان ذکور مددجویان است.
وی با اشاره به اینکه در 9ماهه سال جاری 98نفر از فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان از خدمات تسهیلات نظام‌وظیفه بهره‌مند شده‌اند، افزود: یکی از اهداف مهم ارائه معافیت سربازی، فراهم آوردن زمینه کمک به معیشت واقتصاد خانواده های تحت حمایت است.
صفری بابیان اینکه از 98 مورد خدمات نظام‌وظیفه، 19 مورد معافیت سربازی برای فرزندان ذکور مددجویان انجام‌شده است ادامه داد: 28نفر از این فرزندان هم از کاهش تعرفه خدمت سربازی و 51 نفراز انتقال سربازی به محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این نهاد برای حمایت از جامعه هدف تلاش می‌کند، افزود: فرزندان خانواد ه های مددجو پس از معافیت می‌توانند از تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بهره‌مند و در توانمندسازی خانواده خود سهیم باشند.

ارسال نظرات