خبرهای داغ:
قاسمی گفت:مراکز بین راهی در استان ایجاد شده که نیازمند توسعه است و بخش نامه عفو رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب صادر شده اما بعد از آزادی باید تمهیدات لازم مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۶۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، قاسمی دادستان کل استان قزوین در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: استان قزوین اقدامات خوبی در باب درمان و پیشگیری از اعتیاد انجام داده اما در تامین اعتبار مشکلاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:مراکز بین راهی در استان ایجاد شده که نیازمند توسعه است و بخش نامه عفو رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب صادر شده اما بعد از آزادی باید تمهیدات لازم مدنظر قرار گیرد.

دادستان کل قزوین عنوان کرد:در راستای پیشگیری، در مدارس با توجه به شیوع مواد مخدر جدید از جمله گل اقدامات لازم انجام شود و در همین راستا، دستگاه قضا آمادگی لازم را جهت همکاری با همه دستگاههای مرتبط دارد.

فضای مجازی، عامل اصلی آسیبهای اجتماعی

در ادامه مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استاندار بیان کرد: یکی از راههای مناسب در جهت شناسایی و پاکسازی محلات بکارگیری ظرفیت بسیج در محلات است.

وی گفت:غنی سازی اوقات فراغت جوانان در کاهش اعتیاد از برنامه های ما بوده و اعتبارات لازم در این زمینه تامین شده است.

بیدخام یکی از مهکترین علل آسیبهای مختلف اجتماعی را فضای مجازی دانسته و خواستار پیگیری جدی این مساله شد.

در ادامه علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین، بیان کرد:در زمینه جمع آوری و کمک به معتادان، فقط دستگاههای شهرستان قزوین با اداره کل بهزیستی و معاونتهای این اداره کل همکاری داشته است.

وی گفت:در تامین منابع جهت رسیدگی به امر معتادان، از شهرستانها حتی یک ریال هم دریافت نشده و در همین راستا از تعداد ۶ هزار و ۸۰۳ معتاد در استان، ۶۳۰ معتاد متهاجر ارجاعی داشته ایم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها