یادواره 27 شهید جاده خاش به زاهدان برگزار شد

یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۶۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، یادواره شهدای پاسدار حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان در حسینیه صاحب الزمان عج شهرستان خاش برگزار شد.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی، مسئولان شهرستانی، سران قبائل و طوائف، خانواده معظم شهدا و ایثارگر و برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم با اشاره به این مطلب که دشمنان اسلام و کشور چشم دیدن خدمات مسئولان نظام و پاسداران وطن را ندارند گفت: دشمن از هر طریقی برای مایوس کردن ملت ما از نظام به شیوه‌های مختلفی دست می‌زنند که انجام حرکات کور تروریستی یکی از اهداف شوم آن‌ها است.

وی کشتار افراد مظلوم و خادمان صدیق نظام از نگاه شرعی و دینی و انسانی را محکوم کرد و افزود: دین اسلام دین رافت و مهربانی است که در آن خشونت و حرکات ترو ریستی جایگاهی ندارد.

مولوی محمد عثمان قلندرزهی، امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز در این مراسم با محکوم کردن این حادثه بیان کرد: دشمنان از وحدت و همبستگی و هوشیاری و آگاهی و حضور حماسی مردم ایران در صحنه هراس دارند لذا وقوع این حادثه در راستای در هم شکستن وحدت و یکپارچگی مردم و دور کردن منطقه از توسعه رخ داد و دشمنان نتوانستند خشم خود را از حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن پنهان کنند.

حمیدالدین یوسفی، فرماندار شهرستان خاش هم اظهار کرد: در چهار دهه اخیر دستاورد‌های ارزشمندی برای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی به دست آمده که غرورآفرین هستند و دشمنان نمی‌توانند این رشد و بالندگی و عزت و عظمت را ببینند لذا اقدامات کور تروریستی که در حقیقت ناشی از ضعف دشمنان بوده، به عنوان یک هدف جهت ضربه زدن به کشور مورد توجه مستکبران و عوامل دست نشانده و کوردلان است تا مردم را از نظام دور کنند.
ارسال نظرات