فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: شهیدان پاسدار، سفیران، مبلغان و خادمان این مردم بودند که برای محرومیت زدایی آمده و بهترین خدمات را انجام دادند و مظلومانه از صف ما جدا شدند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۸۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش،  یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان در نوک آباد  شهرستان خاش با حضور مسئولین شهرستانی و بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان پاسدار وطن گفت: سپاهیان و بسیجیان دلاور راه خدمت و کمک به محرومیت زدایی را برگزیده اند و برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری جانانه در صحنه حاضرند و برای کشور افتخار و عزت می‌آفرینند.

وی افزود: دشمنان اسلام و کشور در حادثه اخیر افرادی را از ما گرفتند و به شهادت رساندند که هدفی به غیر از خدمت به محرومان و اقشار مستمند نداشتند.

سرهنگ فضلی با قدردانی از بصیرت و هوشیاری و وفاداری مردم شهرستان و استان به نظام اسلامی بیان کرد: اقدامات کور تروریستی از هر جهت و نگاه اسلامی و انسانی و اخلاقی محکوم است لذا دشمنان باید بدانند با ریختن خون افراد بیگناه نمی‌توانند صفوف مستحکم وحدت و همبستگی میان مردم ما را در هم بشکنند.

وی ادامه داد: عوامل فریب خورده و مزدور دشمن به بهانه دفاع از حقوق مردم بلوچ سبب گریزان شدن سرمایه گذاران و مانع توسعه منطقه می‌شوند.

فرمانده سپاه خاش اظهار کرد: شهیدان پاسدار سفیران و مبلغان و خادمان این مردم بودند که برای محرومیت زدایی آمده و بهترین خدمات را انجام دادند و مظلومانه از صف ما جدا شدند.

وی گفت: کار سپاه مدرسه سازی و ساختن خانه عالم و خانه محرومان و کمک به حفظ کرامت انسانی و تامین امنیت و آرامش برای مردم است و مردم با تشخیص درست شان و دفاع از حریم اسلام و انقلاب و حضور پرشور در صحنه‌های نظام برای حفظ دستاورد‌های آن تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه نیرو‌های ارزشی در سپاه و بسیج تا آخرین قطره خون از اسلام دفاع می‌کنند افزود: آرزوی ما شهادت در راه اسلام و دفاع از حریم اسلام و نابود کردن دشمنانی است که ناجوانمردانه فرزندان این ملت و پاسداران وطن را مظلومانه به شهادت می‌رسانند و باید به همه مستکبران و عوامل خودفروخته و مزدور اعلام کنیم که از شهادت هیچ ترس و واهمه‌ای نداریم و هر چه از ما بکشید، این شجره طیبه تنومند و استوارتر می‌ماند.
 
ارسال نظرات