فرمانده انتظامی محلات:

متلاشی شدن باند سارقان در محلات

فرماندهی انتظامی شهرستان محلات گفت: در عملیات پلیس شهرستان محلات، ۴ سارق حرفه‌ای دستگیر و به دو فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت از یک ساختمان نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات.سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند " فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و وسایل ساختمان‌های نیمه کاره در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان محلات قرار گرفت.

وی بیان داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و مراقبت‌های نامحسوس و شبانه روزی آنان، سرانجام ۴ نفر از سارقان مذکور شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، هنگامی که درحال سرقت خودرویی پارک شده در سطح معابر شهری بودند، با انجام عملیاتی از سوی مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی تلفن همراه، وسایل انجام سرقت و آلات استعمال مواد مخدر از متهمان یادآور شد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به دو فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت از ساختمانی نیمه کاره در شهرستان محلات اعتراف کردند.

سرهنگ بیرانوند در پایان با تأکید بر رعایت هشدار‌های پلیسی از سوی شهروندان، به منظور پیشگیری از سرقت‌های مختلف افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار